Erkekler en fazla neden konuşur?Bu konuyu merak eden bayan ve erkek arkadaşa hem cevap olsun hem de yeni fikirlerin ortaya çıkmasına vesile olsun.Nerde olursa olsun;okulda,iş yerinde,kafede,askerlikte,misafirlikte,yolculukta,
düğünlerde,cenazelerde,konserlerde aklınıza ne gelirse toplulukların olup sohbetin kaçınılmaz olduğu her yerde,konu hiç değişmez.

Dikkat edin inanmıyorsanız,akşama kadar erkeklerin konuştuklarına ama müdahale etmeyin sadece dinleyin,bana hak vereceksiniz.

Bazen yalanlar da söylenir,bazen abartılır bazen durumlar çarpıtılır bazen tartışmalar yaşanır bazen  kavgalar bile çıkartılır.Dostluk anlamını yitirir o an, yerini öfkeye,küfre  ve küskünlüklere bırakır.Peki,küçümsemeye,gösteriş yapmaya ve karşındakinin duygularıyla oynayıp onu psikolojik şiddet uygulamaya kimin hakkı olabilir?

Erkekler en fazla üç konudan konuşur:Spordan,kadından ve politikadan.

"Bu haftaki maçı söke söke alacağız?"

"Ne güzel bir kadın be,yürüdüğün yol olayım her adımda çiğne beni,dünyada ve ahrette karım olasın."

"Bu hükümetin yaptıklarını siz rüyanızda bile göremezsiniz."

"Öyle bir vaatlerimiz var ki,aklınız hayaliniz almaz,başa geçtiğimiz zaman gıpta ile bakacaksınız bize."

Hiç kafa yordunuz mu, neden hep bu üç konu konuşulur da süt ve süt ürünleri veyahut su ve su ürünleri bu kadar konuşulmaz.Çünkü bunlarda;

*Kaybetme korkusu vardır.
*Sahip olma duygusu vardır.
*Herkesin herşeyi bildiği sandığı tek yerdir.
*Bencilliğin  zirve yaptığı hususlardır.
*Güç gösterisi vardır erkeklik veya adamlık ile özdeşleştirilen.

"Kazanacağız." "O kadınla nice anılarımız  vardı be..."

Her dem yeni şeyler söylemek lazım değil mi?

( Erkekler Ne Konuşur başlıklı yazı berberce tarafından 4.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.