AYYILDIZ koruyor güzellikleri...

İş ehlini bulunca ; nisa'süresi 58'i iyice okuyup tefekkür etmek müstehap kabul edilmiştir.

Millî Eğitim, İçişleri ve TRT "Öğrencilerde Trafik Bilincinin Geliştirilmesi İş Birliği Protokolü" imzalandı. Çok teşekkür ederiz.

Millî Eğitim, Gençlik ve Spor ve Diyanet İşleri iş birliğinden öğrencilere yönelik "Çevreme Duyarlıyım Değerlerime Sahip Çıkıyorum" Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünyaya geldi çaldı kapıyı açar mısınız lütfen dini bilgilerimizi güncelleyelim çocuklarımızı din ve millet ayrılmaz ikili...

Pervin yıldızı olmalısın... Yeşil Peri geçmiş olsun..

Pervinatör hız kesmeden devam ediyor...

Köy yaşam merkezleri..

Köklerimize indi merhaba...

KöYüM... K. Y. M innak taşlar yerine oturdu..

Sabahları gün doğmadan neler doğar..

Dağlardan gelen kır çiçeklerini  koklamak..

Yatırım.. Kalkınma ve hizmet verenler hepinizi bekleriz..

Temiz doğa.. sağlıklı yiyecekler.. gürültüsüz bir hayat ile yaşadığının farkına vardım...

Kin ve nefretten arın.. ağaç dik.. meyve topla.. toprak kokusu miss you forever bir iyilik yap...

Türkiye yeni kendine geldi dört bir yanında köy yaşam merkezleri ile kardelenler çiçekler açar..

Eskişehir İl Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Pervin Töre köy okulları yeniden canlanıyor... kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur..

Türkiye'nin her noktasında yaklaşık 6 bin 900 atıl duran köy okulu  Köy Yaşam Merkezlerine dönüşüyor...

İhtiyaca göre anaokulu, ilkokul, kurs merkezi, kütüphane, atölye ve hayat boyu öğrenmeye devam ediyoruz arkadaşlar lütfen dini bilgilerimizi güncelleyelim...

Yetişkin.. çocuklar..torunlar aynı çatı altında toplanması ve they are afraid of what you might..

Hapishane, cezaevleri eğitim ve öğretim yuvası gibi..

Adâlet geliyor Adâlet’te buluşmuş güzel güzel haberler..

Mahpushanede annesinin yanında kalan çocuklar için bir iyilik yaptı dile kolay kapsamı çok geniş...

#dizdüşün #Temizözümmet geliyor güzel güzel haberler pırıl pırıl gençliğimiz inşallah...

Maksada ulaşmaya hedefe varmaya çok az kaldı.

"Ezanımız hiç susmasın hele de

Dalgalansın, AYYILDIZ kalede

Kurtuluş destanın, Sen ki yazdırdın

Kahraman ordunu, koru Yâ Rabbi!"

Eskişehir ezan vakti geldi artık duyalım...

Uyan Eskişehir Uyaaaaannnn...

AYASOFYAM KURTULDU..

87 yıl sonra açıldı...

Kiliseler camiye dönüşüyor...

.. İZM'LERİN HİÇBİRİ SAADET GETİRMEDİ HANİFİ KARA KİMDİR? Edebiyat defteri hanifi kara facebook sayfası..

İslâm davasıdır bu..

"Benim bu mabedim, dünya durdukça cami olarak kalacaktır. Her kim benim bu mabedimi, camilikten çıkarıp başka şeye çevirirse, Allah'ın ayetleriyle yaşıyoruz imamlar sadece namaz kıldırma memuru olmamalı bence böcek ilaçlama şirketleri bu sayfadan bir iyilik yapın lütfen kontrol ediniz dini terimler sözlüğü ehli sünnet düğünü var..

Pehlivan pehlivan işte meydan...

Eskişehir İl Milli Eğitim Piktes Koordinatörümüz okullarımızda İklim değişikliği ile atölye çalışmaları devam ediyor sıfır sıfır atık, yenilebilir enerji ve geri dönüşüm hayata uygula ve yaşatma ideali bilinç ve şuuru ile..

Ve.. 500 okul öncesi öğretmenine   "Okul Öncesi Dönemde Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları Semineri" Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünya dalgalan Ayyıldız'ım dalgalan..

Ardından..

"MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLİĞİNDE ÇOCUK İŞÇİLİĞİNİN ÖNLENMESİ" temalı  öğrenci ve velilerine yönelik Eskişehir Gezisi için bir iyilik yaptı Piktes Koordinatörümüz âli mi âlim Sayın Ali Pehlivan merhaba...

AYYILDIZ Pervin Pehlivan şehrimiz topraklarına bir iyilik yap izi kalsın siyaseti bumerang gibi geri döner mi Hocam..

Mendilim çiçek çiçek gibi sevgi yüklü bir gök var

ADANMIŞ ömürler hayatımızı değiştirecek insanlar var..

Sayın Vali'miz inşallah Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünyaya saygılarımla selamlıyorum...

Ve son sözü söylemedi hayat..

Teşekkürler Denizbank Eskişehir şube bireysel müşteri memnuniyetimi dile getirerek Sayın Göksel Erden ve Sayın Necip İstek üzerine olsun inşallah Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünyaya...

Yüzmeyi öğrendik denizbank kaptan olarak konuşuyoruz anadan doğma körlere şu kıssa anlatılmalı...

Bir gün okyanusta yaşayan bütün canlılar hükümdarlarının huzurlarına gelerek derler ki:

"Bizim su içinde yaşadığımızı ve sudan çıkarsak öleceğimizi söylüyorlar. Buna çok şaşırdık ve merak içinde kaldık. Bizi bu meraktan kurtarmanızı, suyun ne olduğu, nerde bulunduğu hakkında bilgi vermenizi, onu bize göstermenizi rica ediyoruz.

Balıkların sultanı onlara şöyle cevap verir.:

"Siz bana susuz bir yer gösterin de, ben de size suyu göstereyim." Teşekkürler deniz ve hava çok güzel Ümmet-i Muhammed’iz kalplerin derinliğinde iman tohumları yeşeren..

Âlemlerin Rabbi olan Allah'a hamd olsun inşallah Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünyaya...

Azerin Söylüyor Çanakkale geçilmez dinle Şair Rabia Barış şiiri kaçırmayın derim.

Bu hafta sonu okuyunca anla artık canlar zekâtını kabul etmez Peygamber Efendimiz...

Elbistan'lı Eğitimci Şair&Yazar Hanifi Kara Beyefendi'nin sevgiyi konu alan şiirleri

"Sevgi Ekelim"  ve "Naat&Münâcât&Yakarış" her iki dünyada da mutmain bir kalp ile Allah'a emanet ol bye merhaba..

Lütfiye Çanacık

 

( Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünya başlıklı yazı Lütfiye tarafından 6.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.