MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı Meb Tebliğler Dergisinde ödül alan yönetici ve öğretmenleri yayınladı.

Talim ve terbiye et ki havas da avam da istifade etsin inşallah anne ve baba adayları...

Öğretmenler değişirse toplum düzelir mi Hocam?

Öğretmenler yeni nesil sizlerin eseri Z kuşağı doğdu. Zibidi, züppe, yırtık, pırtık paçavra gibi hissediyorum kendimi bildim bileli lütfen kontrol altına almak için bir iyilik yap izi kalsın öğretmenim.. Bir kişiyi kurtarın bir gönlü kurtarın güneş gibi aydınlık versin inşaallah..

Evet ailede başlar okulla devam eder. Bir fidan yanıyor, kıtalar kadar orman yangınını söndürmek için bir iyilik yap denize at what they do not what they do not be selected for the current position dertleri saymayın, bir yangını söndüren umut bulutu olun öğretmenim...

çocuğun ev dışında en çok vakit geçirdiği alanda onu eğiten, yönlendiren ve genel ahlak kurallarını, sevmeyi, sevilmeyi, hoşgörüyü, iyiliği en önemlisi de geldi çaldı kapıyı açar mısınız..

işimiz vaktimizden çok değil midir kızartma işleminden önceki işlemler nasıl gözardı edilebilir mi Hocam.

Hepimiz birbirimize öyle ki mecburuz ki, yorulur mu umutsuzluğa kapılır mı çaresizlik içinde çare aramaz mı inanç dolu bir insan.  

Niyet, emek, gayret var ise olurdu elbet olmadıysa da ölüm var yok ya sonunda kitap okumak için tıklayın.

Öğretmenlik Rabbani ve Peygamberi bir meslektir öyle değil mi bize herşeyi öğreten asırlar öncesinden haber veren Allah’tır en çok zikredilen...

Dini terbiye et öğretmenim. Evet ailede başlar okulla devam eder, aile verememiş eksikse öğretmen okulda tamamlar, hiç kimseyi suçlamak yerine Susamış gönüllere bol bol sevgi ekelim gül koksun dünya.

Öğretmenim edep, iffet, ar ne demek olduğunu bilmeyen var mı?

Veliden öğretmene sözlü soru önergesi...

Sizi görünce gözlerim parlar ışıl ışıl görebilir miyim acaba...

Öğretmenim sizde bu sıralarda oturdunuz, rol modeliniz kimdi mıknatıs gibi ona çekildiniz çektiniz dismantled until the Day of Judgment.

Huzurevlerine, sevgi evlerine, fabrikalara, karakola, resmi kurumları gidip görmek istiyorum ama olmuyor neden başvuru yapmadın öğretmenim. Evet ailede başlar okulla devam eder.

Annemiz tatlı kurabiyeleriyle

Babamız karınca kararınca bütçesiyle

Öğretmen nefesi ile ateşledikçe

Öğrenci hevesle coşar, vatan, millet bayrak duygusuyla dolar taşar.

Hayvan bile eğitiliyorsa günümüzde, en şerefli mahluk olan biz insan değiliz sanırım neden uyum içinde yaşamayalım öğretmenim.

Öğretmenler günü kutlu olsun nice mutlu senelere yeter Dursunbey mamaya son verin biraz bakın fakir fukaraya, garip gurâbâya.. Ayyıldız beyefendi Yunus Emre’nin bir şiiriyle merhaba diyerek yola çıkmış Eskişehir Vâliliği Sayın Vâlimiz Erol Ayyıldız beyefendi, FİTNEDEN SELÂMETE Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünya dalgalan Ayyıldız’ım dalgalan..

Zümre toplantılarında kaynak aramakla geçiyor.

Okul çevresinde sigara içmeyiniz, çay bahçesi gibi...

Önce fors ile başlar, içer müptela olur. Fiyaka ile sürdürür, hüsran ile son bulur” değil mi öğrendin mi?

Hepimiz öğretmeniz...

Son nefese bildiğimizin öğretmeni, bilmediğimizin öğrencisiyiz.

Öğreten öğrettiğini yaşayıp uygulamadıkça bereketli bir öğretim yapamaz. Önce ahlâk...

Merhamet et ve sonsuz olsun sabrın sonu selamettir..

Başarılı öğretmen çok iyi istişare edendir.

Sürekli kendini tazele, yenile yenile yenmeyi başardı..

Eğitim Öğretim Ortamlarında Fırsat Eşitliği (Öğrenci ve Öğretmenler Açısından) anket sonuçları açıklandı...

Öğretmen nefesi ile ateşledikçe her iki dünyada da mutmain bir kalp ile Allah’a emanet olunuz. Çokçana dua ederek, asla sabırdan vazgeçmeyerek, insan ilişkilerinde kendimizi daima geliştirerek, evde ve işte öğretmen durumunda yaşamaya çalışacağız ki Allah'ın yardımı ile yol alalım..

NE OLUR ÖĞRETMENİM!...

Doğru olan kaleme eğri yazdırma yazar. Kalem eğri yazarsa millete mezar kazar”

İlmin çırasını yak kaleminle

Küfrün burçlarını yık kaleminle

Kara, cehli yok et ak kaleminle

Durma mezârını kaz öğretmenim".

Yine senin elinle, gülsün ağlayan millet

Düne düşman eyleme, bana doğruyu öğret" ...! Öğretmenim...

Şiir kitabımız için sponsor olursanız memnun olurum..

Sayın Cumhurbaşkanı’mız Recep Tayyip Erdoğan’a yazmış olduğu beyitler ve şiirleri içeren dosyayı saygılarımla bilgilerinize arz ederim..

 

Lütfiye Çanacık

Sorularınız için yazabilir siniz...

[email protected]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( Ne Olur Öğretmenim başlıklı yazı Lütfiye tarafından 6.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.