BANT DEĞİŞTİRİRKEN...
DEVRİLMEK.. 
Rusya, hep TC ni öne çıkartmaya çalışıyor...
Hep teşekürler TC ne, Neden?
AB ve ABD nin ukrayna ya yaptığını bize yapıyor..AB ile ABD ne yaptı? Ukrayna yı kendilerine muhtac ederken Ukrayna ile aynı inanç ve moral değerlere sahip Rusya yı düşmanlaştırıp ipi çektiler.. 
Bizim lehimize gibi gözüken Rusya nın, çaktığı her çivi, cumhuriyetin kuruluşundan bu yana batı için çakılan çivilerden sökülen çividir..
Türk Cumhuriyetleri BDT üyesi iken bir gün menfaatlerimiz çatışacaktır..
AB nin baştan dışladığı ama değerleri ile bağladığı TC ile AB nin sonradan dışladığı Rusya nın tek ortak noktası dışlanmışlıktır..
Renk devrimlerini Afrika kıtası ve  SSCB den ayrılan Varşova paktı üyelerinde gerçekleştirenler 1960 ihtilali  ve takib eden ihtilal ve muhtıralarla birlikte devamlı "renksiz devrimleri" ni gerçekleştirdikleri ülkemizde Atatürk ün değerleri birbir yerindem edildiği herkesce malumdur..
Rusya nın Grozni de yüzlerce çeçen  cocuğu öldürdüğü operasyonlardan kendine sadık bir komutan ve ülke çıkardığını gördük.. Türkiye sınırları içinde bir çok Çeçen komutan ın Rus istihbaratınca ortadan kaldırıldıklarını, faili meçhul kaldıkları gazetelere yansıdı..
Avrasyacı putin ile Turan anlayışımız bir değildir ve beraber yürümeyecektir.. Başarırsalar, başarısız olduk demektir.
12 Eylül öncesi  Bulgaristan dan her ay 30 bin e yakın kaçak silah geliyordu. Ülkücü bakan Gün Sazak kaçalçılıkla mücade ederken şehit edildi.. Peki o kaçak silahları kim getiriyordu? Ülkücü görünümlü suç örgütü üyesi olanlar ve teşkilat içerisine sızmış ajanlar, olduğu Bir çok dosya daki ifadelerle sabittir.. Papayı vuran silahın menşei inin Bulgaristan olması tesadüf değildi..
Yeni dünya düzeni kurma iddiasında olanlar, kendi içlerinden yetiştirdikleri ajanlara devlet yönettirip yıkımını da bizzat  yöneticilere yaptırdılar.. Gorbaçov a da konferans konferans  konuşturdular.. Irak da Saddam ın yanına kadar yerleştridikleri Başkan yardımcıları ve bakanlar ile atattıkları komutanlara , savaşmadan ülkeyi teslim aldılar..
Bant değiştirdiğimiz ve bizi düşmanlaştırmaktan medet uman müttefiklerimizle hasmane tutum içerisinde olduğumuz gerçektir. Bu gerçek batının ajanları eliyle yıkılan SSCB nin ürünü, Rusya ile ortaklık müttefiklik sonuçuna bizi mahkum ederse Ukrayna dan sonraki Kurban Türkiye demektir.. Rusya dost görünümlü tutum  ve batının hasmane tutumuna karşılık tek cevap "Türk Birliğidir.." 

Torun Halili
( Bant Değiştirirken Devrilmek başlıklı yazı HALİLİ tarafından 13.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.