HIRSIZLAR MEDENİYETİ.... 
Hırsızların kurumsallaşması,
Kurumların hırsızlaşması
HIRSIZLAR MEDENİYETİNİN KURULUŞ haberidir..
İşe gireceksin ver para
İhaleye gireceksin ver para
İmar rantından yararlanacaksın ver para
Dava takibini yapacagım ver para...
İŞİNİ LAYIKI İLE YAPMAK EN BÜYÜK VATANSEVERLİK DİR...
"Hırsızlar Medeniyetinde "devlet asgari şartlara sahip(güvenlik asayiş, yargı) ve hukuktan nasibini almamış ORTADOĞU TİPLİ dir.
Çadır usulleri geçerlidir.. Bismillah la başlar elhamdillüllah ile bitirirsin elini gelen havluya silerek temizlersin.. Bismallah ve elhamdillüllah kısmını anladık da temizlik imandan gelir kısmına aykırılık teşkil eden havluya silme kısmını anlayamadık ...
Cariye dansı ile tülden örtmeli ama  dekolteli kıyafet içerisindeki yılan dansını yapan karının yaptığı da gunahdan sayılmaz.. Ama sokakdaki karı saçının telini gösterirse ahlak polisi yakalar..
Alkol tüketimi gözden Ve toplumdan uzak elitist bir davranıştır.. Döner çadır ve duvarlı  gizli barlar eglencenin tozdan önceki son halidir.
Toz dediysek de onunda çaresi var" ottur günahı" yoktur. Kuralsızlara, kural mı dayanır. 
Evin  hizmetlilerinden türemiş yabancı menşeiili melez  çocuklarda günaha girmez. Onlar da zaten cariye hukmundedir.. Alan veren zorla olmadıktan sonra meleklerin şehadeti zinaya engeldir ..
Darül harb de işlenmiş suç filleri de sayılmaz. Onlar düşmana zarar vermek faaliyetleridir..
Şimdi böyle" sündürmeli "ortadoğu modelinde kimin cariye, kimin kurala tabi olmadığına emir, karar verir.. Müslim, gayrimüslüm ayrımını, fiilin hırsızlık mı emanete hıuanet mi olduğunu, borç ödeme mi yoksa ihkakı hak olduğuna da emir karar verir.
Sündürmeli kurallar, gece ışığnda gün ışığımda farklı okunur. Herkese eşit uygulanan kurallar yerine, herkeseye uygun kurallar oluşturulur. Böyle her adama değil adama göre konuşur..
Devletin güçlü olması talebimiz, devletin hırsızlar medeniyetine dönüşmesi anlamına gelmez..
Görevini layıkı ile yapmayıp, sakal bıyık parmak hareketi ile makamları, liyalatsız  işgal edenlerin yemekten sonra elini havluya silerek, yıkayan  acizlerden  farkı yoktur.. Şekil olarak doğru içerik olarak boştur..Hak yiyerek kendisinden daha başarılı olanların eliminasyonuna vesile olması da ayrı bir sorundur..
"Hırszılar Medeniyeti "üniversitelerinin verdiği diplomalar, verilen ısmarlama akademik kariyerler, politbüro üyeliği benzeri bürokratik simalar ehveni şer değil şerrin en beteridir.. Yargısal statüler ve ısmarlanmış gelişmemiş içtihatların hiç bir kazai ve ilmi değeri yoktur..
Kurşunlaşmış askere dönen DUMA üyelerinin yasama faaliyeti, sadece onama faaliyeti ile meşruiyet isteğine kerhen duyulan ihtiyaç kaynaklıdır.. Böyle bir yasama organında her adama bir kural çıkar ve adam adama kendindense koruma yapılır.. Lider görünümlü genel başkanlar , aile yönetemezken eşlere bırakılmış ailden bihaberken ülke yönetme iddiasındadırlar.. Çevreleri merkezden başlayarak en ücra ilçeye kadar işsiz ve avare takımı ile cevrilmiş aday kurşun askerlerdir.. Hepsi yuvadaki yavru kuş misali gagaları açık lider babanın eteklerinden dökülecek culusa endekslenmiştir..
Böyle bir ya nasip deyip puslu havayı meslek edinmiş  medeneniyeti mi tercih edersiniz? Yoksa hangi hava şartları olursa olsun gece veya gündüz farketmeksizin adamına göre değil her adama aynı kuralın uygulandığı bir medeniyet mi istersiniz?

TORUN HALİLİ
( Hırsızlar Medeniyeti başlıklı yazı HALİLİ tarafından 13.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.