Sizin de oldu mu Şahin görünümlü Doğanınız? Eskiden çok vardı, Şahin görünümlü Doğanlar, yenileri üretilmediği, yaşları da hızla ilerlediği için, şimdilerde sayıları epeyce azaldı... Daha neler var neler... Mercedes görünümlü Serçedesler... ''Serçedes, kısaca Serçe, Türk Mercedes'i gibi de algılanabilir.'' Porsche görünümlü Hacı Muratlar... Hacı Murat'ı yabana atmayın, zamanın en güzel uzaktan kumandalı arabasıydı. Nasıl mı? Hanımınıza ya da oğlunuza uzaktan camları aç diye emir verirdiniz, camları açarlardı...


Daha neler var neler... İsmail görünümlü Azize'ler, Süheyla görünümlü Kemalettinler... Tuncer görünümlü Tuana'lar... Mithat görünümlü Moiz'ler... Bitmiyorlar bir türlü... Bilmiyorlar da aynı zamanda, bir kavmin, bu yüzden helak olduğunu...


Airbag denilen hava yastığı olmasa da, içeride çocukların uyuması için bir iki yastık mutlaka bulunurdu... Emniyet kemeri vardı, Allah için yok diyemeyiz... Vites bazı zaman yerinden çıksa da dert edilmez, hemen yerine takılırdı, hem de araba hareket halindeyken...


İçimizde de insan görünümlü bir dolu yaratık var aslında değil mi? Karısından boşandı diye, tutup cinayet işleyenler. Trafikte yol verme meselesinden, kalkıp şoföre levye ile bıçak ile saldırmaya kalkan şehir eşkıyaları, apartmanda ki alt kat komşusunu canından bezdirenler... Futbol maçı için birbirine girenler...


Milletvekili görünümlü vatan hainleri... Bir çokları temizlense de, asker görünümlü kalleşler. Doktor ilaç yazmadı, diye doktora saldırıp darp etmeye kalkan insan görünümlü O.... Çocukları... Hiç eksik olmuyor vesselam memleketten...


O nedenle bir çok şeyin görüntüsüne değil iç yüzüne bakmaya gayret göstermeli... Zaman zaman karşınıza çıkar insan görünümlü, maymunlar, domuzlar, ..ok böcekleri... Sizler, bizler yine insan görünümlü insan olmaya, adam görünümlü adam olmaya gayret gösterelim. İlahi adalet onların gerçek yüzünü niyetlerini, size vermek istedikleri zararları bir zamanda açıkça gösterecektir...

( Mercedes Görünümlü Serçedesler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.