Çoğu zaman insan bildiklerini unutur. Bir anıyı, sevdiği eşyayı, gülümsemeyi, ağlamayı, kalp kırgınlıklarını, barış imzaladığı maneviyatını. 
Hangisi kendimin unuttuğunu hatırlamıyorum. Aklımın hangi kuytu köşesinde acaba ne var? 
Sorgu sual ile hepimiz uğraşıyoruz, kendi içimizde. Cevaplarını bulabilmemiz muamma. Şanslı isek cevaplar karşımızda bir perdelik oyun gibi canlanıyor, yada o şeyi hatırlama zamanımız gelmediğinden düşünmemiz bir kaç günü buluyor, ama hatırlayınca yüzümüze bir tebessüm yıllar sonra bırakabiliyor. Bağzı acılar güldürür bir zaman sonra. Beş parmağımızın bir olmadığı gibi bağzılarımız da o acı hayla ilk günkü gibi hissediyor. 
Ben bir ara kendi benliğimi unuttum. Sonra aylarca ben kimdim? Kim olmam gerekiyor diye aylarca düşünmüştüm, sonrasında saldım kendimi nede olsa o bile zaman ile tamami ile oturan bir şey. 
Kendimi bulmam zaman aldı evet, çünkü hiç bir zaman ben biliyorum demedim, en iyi bildiğim iş dahi olsa bilmiyorum dedim. Zamanla herşeyi daha detaylı öğreniyorsun. En iyi bildiklerimden ise aşk başta geliyor sandim ama değilmiş. Öğreniyormuş insan en geniş kapsamli olan sevme işini. 
Yüreğin kaç odalı bir ev olduğunu anca insan kendi belirliyor. Bir tarafına aile, eş, çocuk, dost, iş, eşya gibi şeyler sığdırıyoruz. Peki kaçımız o kalp evinde kendine bir oda açmış? Ben bir zaman sonra tam orta yerine kendimi koydum. Öğreniyor insan işte en çok insanı kendinin sevmesi gerektiğini. 
Kendinizi sevin, kendinize aşık olun çünkü zamanı geldiğinde kendi göz yaşlarınızı tek başınıza o tekli koltukta oturken kendiniz sileceksiniz…. 

( Kendinizi Sevin başlıklı yazı Gizem26 tarafından 9.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.