Benimki bir günlük mutluluktu; uyandırıldım kaderden yana. Öyle büyük bir mutluluktu ki düşünce suçu değildi sevda dedikleri... Uyandım canım acıya acıya.

Bir daha güneşe teslim etmem kalbimi. Sevmekten vazgeçmemeliydi insan, öyle mi?

Kalbimi alın, bana gerekmez. İstemem artık onu. Başkalarına adanan şarkıların kayıp cinayetiyim ben.

Bir günlük mutluluktu, sevildiğime bir an için inandığım... Merhabaları ayırdım kavuşmalardan; bana ve kalbime dokunmayın. Gidiyorum. Bu, öyle bir gitmek ki; hayatımın sonuna dek sevdanın o samimi vazgeçişi ben olacağım.

Kalbime hiç kimseyi almayacağım. Ölünceye dek siyah kalbimin kusurlu cinayetlerinden bir har varsa cinayetime; kalbimi de o hara bağışlayacağım.

Öldürüyorum kalbimi; cenneti farkı...

Dokunmayın ona sakın.

Bir anlık mutluluktu kendimce inandığım; ölüm duvarı ile yaşam toprakları bence bir artık ...

Dilara AKSOY

( Siyah Kalp başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 17.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.