"Aşkım,sevgilim,dostum,takıntım"kelimelerine bir yenisi daha eklendi: yedek lastik.Nedense dürüst olmayan insanlar,karşısısından hep dürüslük bekler,onlar ahlak katili,namus katili   ve  insanlık katili kimselerdir.

Ateşle barut yanyana durur mu hiç,sahip olabilmek için kardeş ayağına yatmak şerefsizliğin taniskasıdır."Kardeşimsin,kardeşim gibisin"diyerek yakınlaşmak ve nitecesinde  yatağa attıktan sonra sigara izmariti  gibi kenara atmak  haysiyetsizliğin moda olmuş halidir.

-Bu kadın,kim,dediler.
-Yedek lastiği,dedi.

Hani derler ya sen benimsin ben de seninim diye,kuyruklu yalan.Sahiplenirsen aptal yerine konulursun, sahiplenmezsen düşersin eline boşluğun.

Eş seçiminin,elbise seçimine döndüğü bir dünyada kıyamet çoktan kopmuş demektir.
( Yedek Lastik başlıklı yazı berberce tarafından 18.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.