Sezonluk çalışıp  üç beş kuruş  para biriktirdikten sonra memleketlerine  dönmek  isteyen üç arkadaş,yoldan geçerken cansız mankenlerin defile yaptığı magazayı görünce birbirlerine  bakıp  fısıldaştılar:"Buraya da soralım mı?"

Açık gözlüye benzeyen mavi gözlü,cılız  olanı:
-Soralım,dedi,canımıza okumazlar ya.

Hem şivelerinden hem de giyimlerinden belli oluyordu oraların yabancısı oldukları ve meraklı gözlerle girdiler içeriye,onları topsakallı,hafif şakak kemikleri çıkık,mütevazi bir satıcı karşıladı.
-Buyrun,sizlere nasıl yardımcı olabilirim?

Aval aval baktılar yüzüne satıcının,başka kimse var mı diyerekten  etrafa göz gezdirdiler,kimse cesaretini toplayıp da soramıyordu utancından.

Üç beş dakikanın sesizliğini  satıcı bozdu:
-Anladım,eşlerinize  hediye alacaksınız,nasıl olsun açık-kapalı, hangi renk,kaç beden,normal elbise mi yoksa iç çamaşırı mı, üst katta farklı modellerimiz de var bakmak isterseniz,fiyatını merak etmeyin uygun bir şeyler yaparız,isterseniz resmini çekip gönderin  eşlerinize eğer beğenirlerse alırsınız,iki gün içerisinde iade de edebilirsiniz.

Yine mavi gözlü olanı,işaret parmağıyla  cansız mankenleri gösterince,satıcı anladı  ne istediklerini  ve hafif gülümseyerek :
-Yanlış yere geldiniz,dedi, o tip işler  böyle ulu orta yerde olmaz.
( Cansız Mankenler başlıklı yazı berberce tarafından 21.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.