Hani aşkların en güzeline layıktım ben? Aşkların içerisindeki en büyük ve tek aşk sendin. Hak edemedim bir türlü seni.
Vazgeçtim sevdiğim; anladım, sen beni benim seni sevdiğim kadar büyük ve gerçek bir aşkla sevemezsin. Seçenekleri katarsın da kalbine, hangisi benden iyi geliyorsa onu seçersin. Vazgeçtim.
Derin yaralarımı gönderiyorum bu şehirden, kalbimin kendisini gömüyorum, bu kalbin tek bir parçası bile bana kalmasın.
Sende yokum madem; aşkların en güzeli bana uğrasın da gönlümde bir sevdalık takat kalmasın. Kimseyi sevmeyeceğim, bana yaramıyor aşk; anladım.
Sevilen olacağım da seven asla olmayacağım. Şimdi gülüyorsun birilerine, tebessüm diyarından aşk yaratıyorsun kendine; ben, hiçli bir serüvenin en hiç yanında bıraktım kendimi.
Hoş kal arkadaşım; sevdanın saraylısı gönlüm pes etti sevmekten yana.
Kimin sevdasında arzuhâlin aşka meydan okursa ona aitsin.
Bir daha sana sensizlikle uğramam...
Dilara AKSOY

( Sevda Göçü başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 23.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.