Tamamen ve öylece, kendimi terk eder gibi gidiyorum yaban ve yalan sevdalardan. Kalbimin ayarında yalnızca kendime değer biçiyorum; anladım, her şey bir yalan... Sözü benden çalınmış zaferleri terk ediyorum. Bir daha beni sevmeyen bir adamın kara kalbi için şiirler yazmayacağım harflerimin intihar etmeleri için harflerime sebepler sunmayacağım .
Bu geceyi, bu tarihi iyice kazı sevgili ben; seni hak etmeyen hiçbir adam uğruna seni incitmeyeceğim. Gidiyorum ve ıslanıyor kalbimin loşluğu. Çok karanlık kaldım; karanlıkta kaldım. Gidiyorum.
Bu kez söz. Sevilmeyeceğim hiçbir kapıda paspas olmayacağım. Ölen bütün duyguların sarhoş gerçekliğine şerefe bir acı kaldırdım; ismim İstanbul, harım volkan...
Bu dünyanın kof sevdalarına ait değilim ben. Ellerim tutuştu ellerimle, gövdesi kaçamak bakışlar atan yalnızlığın dolu gözleri oldum.
Sarıl bana yalnızlık. Yine başaramadık sevilmeyi. Bir daha hiçbir adamın bizi bulamayacağı bir yere gidelim.
Bitsin. Koşulsuz dönemecin sana bana kalan tek koşullu harfi biziz.
Birbirimize yazılmışız kaderde, yürü gidelim...
Dilara AKSOY

( Yalnızlığa Davet başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 26.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.