Sitemize Gelen Yeni Şair Yazar Kardeşlerimizin Çokluğuyla Gurur Duymak

 

Maşallah bu ara sitemize gelen yeni şair yazar kardeşlerimizin çokluğuyla gurur duyuyorum sitemiz adına. İnanın ki bu başarıda hepimizin katkısı var. Ben bu aralar çalışmalarımdan dolayı yazamasam da okuyorum fırsat buldukça yorum yazmaya çalışıyorum.

 

Böldüm suskunluğumu şiirlerle

Yok, saydım gelenlerin neşesiyle yalnızlığımı

Kulaklarımda uğuldayan terk edilmişlik yok oldu

Boşlukta savrulan yalnızlıklara elveda dedim şiirlerle

 

Şiire gönül vermiş şair kardeşlerimin gelmesiyle, sitemiz bayağı neşelendi çoğaldıkça paylaştık, paylaştıkça çoğaldık. Bunda yönetimin en büyük payı mutlaka vardır. Kısacası katkı hepimizindir başarı bizimdir, gönüllerde gezinmek az dokunmak bizimdir. Kimimiz yıllarca biriktirdiklerimizi yazdık kimimiz gördüklerimizi yazdı, aşkın dokunuşuyla dokunarak. Aldık demli çayımızı yanımıza yazdık, gelenlere yazanlara, aşkla yol alanlara selamlar olsun vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Sitemize Gelen Yeni Şair Yazar Kardeşlerimiz... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 29.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.