Arkadya Günlükleri 20.01.13




Bu çocuk bizi tahfif ediyor. Onurumuzu korumalıyız herkese karşı. Anlaşılan aynı dili konuşmuyoruz. Anlayış ve kültür farkı.
İyi bir araba prestij sebebi. Bence bir şey olmayanlar arabayla bir şey olduklarını zannediyorlar. Oğlum özünde bir şey yoksa bir hiçsin sen. Dışardan hiçbir aksesuar sana bir şey katamaz …
Hafızlar kamp yapacaklarmış. Eyvah Yunus yandı. Tatili dört gözle bekleyen adam düş kırıklığı yaşayacak. Ne yapacağız şimdi. Hocamız 'bir hafta tatil yaparlar' diyor.
O yaşta çocuğa şiddet uyguluyor. 'Suratıma vuruyorsunuz 'diyor. 'Suratım domates tarlası gibi kızarıyor.' Dosyasından okuyorum. Hoca bir güzel bayanla konuşuyor. Oğluma soruyorum 'hafif hafif vuruyor değil mi? ' diyorum 'elimize de cetvelle vuruyor' diyor. 'Siz de yaramazlık yapıyorsunuz değil mi? ' diyorum. İnkâr etmiyor.
Onaylamıyorum ama bilmek beni mutlu ediyor.
10 kişilik sınıfta şiddetin adı bile edilmez aslında. Ama kişinin yetişme tarzı gündeme getiriyor şiddeti. Ya ailede ya okulda şiddet görmüş çocuk eninde sonunda aynı yola başvuruyor.
Mavuş konuşuyor babasının sigara ile ilgili bir anekdotunu aktarıyor. 'Seni çivilerim kulağından tavana' deyişini. Doğrudan onu suçlamayıp arkadaşını öne çıkarmasını.
Mevlit kandilinde program yapacaklarmış gelmemizi istiyor oğlum. 'Olur' diyorum inşallah. Gelemezsem telefonla ararım seni.
'Ey Kutlu Peygamber' şiiri tıklama rekoru kırmış (50 bin) . Bir çok site aktarmış onu. Kimi müstearımı almış, kimi kendine mal etmiş onu. Şimdi onları dava etsem mi? Kimini uyarıyorum. Hepsini uyaramadım sıram gelmedi henüz. Kurtlar Vadisi sitesi hakaret ediyor bana.Şiirin benim olduğunu inkâr etmiyor. Memnun olmalıymışım şiirimi yayınladıkları için. Yok üste para da vermeli miyim acab? .Uyarma mesajımda onlara hakaret ediyormuşum.Yok öyle bir şey.Ben bu konuda titizimdir oldukça. Durmuyor orda, bana hakaret ediyor.Bu adam kendini ne zannediyor? Polat mı? Ben kim oluyorum burada bilmem? Artık seyretmiyorum da sırf bu yüzden belki de. Oğlum beni alıştırdıydı.Bazen izlemek istesem mani oluyor,' aynı yerde dönüyor' diyor.
Yeni bir site yaptırdım adı; 'Bengisu Sanat'. Şiirlerimi orada toplayacağım tüm sitelerden eksilteceğim.
Kitaplaştırma süreci de başlatmalıyım. Geç bile kaldım. Ortalığı müteşair topluluğu kapladı. Birkaç şiir kitabım hazır. İş basım sürecinde... Günlüklerimi toplamalıyım, deneme yazmalıyım, köşe yazısı,söyleşi...Artık kabuğumu çatlatmalıyım. Pespaye eserlerin yayınlandığı ortamda değerim anlaşılabilecek mi bilmiyorum?
Yıllar önce Bengisu Sanat adlı seçki çıkarmıştım.Bir aylık gazete,bir okul dergisi çıkardım. Bunlar benim övünç kaynaklarım…

Ahmet Kemal

( Şiir Okuyucusuna Notlar 20.01.13 başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 29.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.