Mesai  saatleri içerisinde telefonla konuşmak  pek hoş karşılanmasa da o, kuytu köşelerde gizli gizli hem konuşuyordu hem mesajlaşıyordu."Ben annemi herkesten ve herşeyden çok seviyorum,onun için bu dünyada yapmayacağım hiçbir şey yoktur."derdi,imrenirdik.

Telefonunu şarja takıp tuvalete gitmişti Ela ve on beş dakika geçmişti  aradan  telefonu çalmaya başladı,önce duymazdan geldi arkadaşları ancak telefon  susmak bilmeyince,şefler duymasın diyerek,açmak zorunda kaldılar,ekranında"annem arıyor" yazıyordu.

"Teyzecim,Ela şuan yok,biraz sonra  arasanız olur mu?"dedi arkadaşı  telefonu  açar açmaz ve demez olaydı.
-Sen kimsin?
-Şeyy,ben Nurten.
-Sen başkasının telefonuna neden bakıyorsun?Çok mu merak ettin?
-Siz annesi...
-Ne annesi be,kapat şunu,sana ne arkadaş,git işine!

Bir erkek sesiydi...
( Annem başlıklı yazı berberce tarafından 29.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.