Kalp, yıkım kararı almış gibiydi. Özde kendi dikeni batıyor kendine, sanıyordu. Meğer yanlış duraklarda doğru sevilmeyi bekliyormuş.

 

Sevilmek yıldızının kaydığı melodik yalnızlıklarda bu kalbin ne işi varmış?

 

Ayrıldı. Kalp, önce ikiye; sonra tek bedende mutluluğa adanan merhabalardan aşıma uğrayan engelleri kaldırmaktan ayrıldı.

 

Bu Kalp mutluluğu alnının akıyla Hak ediyor.

Onu Hak etmeyenler utansın.

Bu kalbe neşredilen ve sefada cefa çektirilen her kalbin sahibi, sahipsiz kalsın.

Düğümü attım mutluluğa, nerede o varsa ben oradayım.

 

Ah... Geldin mi aşk?

Sonunda beni Hak eden o yâri karşıma getirdin.

Yüzünü seçemiyorum, içli bir sofradan içli köfte yemişçesine kalkıp gelmiş.

Yaralarımı sarmaya gönlü varsa beni Hak edendir.

Gel bakalım soylu efendim, senden öncesi mi?

Hiç olmadı ki.

Seninle başladım.

Hayatın perdeleri çekilsin üstümüze , mutluluk boncuk gözlerime oluk oluk yağsın...

Dilara AKSOY

( Bilinmez Adam başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 30.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.