Sensizim bak                                                                         Beklerim ben seni,                                                           
Anılarınla beraber sensizim.                                               Sanki dönecekmişsin gibi. 
Sessizim, suskunum bak                                                      Ama bilirim ki, 
Herkesin dilinde adın, ben sadece dinlerim.                    Dönüş yok gittiğin o yollarda. 
 
Kızgınım sana                                                                          Yoruldum aslında biraz da. 
Kırgınımda biraz.                                                                    Omuzlarımda koca bir yük, 
Bir başıma koca bir kalabalıkta                                           Aklımda sen ve kalbimde ki acınla, 
Herkesle savaşmak zorunda bıraktığından.                      Yorgunum ben etrafımdaki bu kalabalıktan.
 
Sen ise şimdi mutlu                                                                 Sen şimdi başkasınınken, 
Huzurlusundur onun yanında.                                             Nasıl anarım adını? 
Kendi yoluna baktın                                                               Seni söyleyen bu dilimden, 
Buradan uzaklaştığında.                                                        Yoruldum aslında ben.   
 

  
( Sensizim.. başlıklı yazı besiktaslı tarafından 5.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.