Anlayacaksın

 Sıcak hava, yağmur ve rüzgarla yerini serinliğe bıraktı

Sırtıma aldığım heybemin içini doldurmak insanla onun gönlü gülüşü ile lakin bu kolay olmuyor zaten kolay olduğunu da kimse söylemedi ki! Ben buna aldırmaksızın devam ediyorum yola, yolda olmanın zevki şevki ile biliyorum az ilerde aradığıma Rabbim yardımıyla erişeceğim. Biraz cesaretim kırılsa da ben aşkla dikiyorum aşkın kopmaz ipiyle, bu söylediklerim sav değil bu inanın aşkla yürüdüğünüzde zaman sizi buluşturacak ve haklı olduğumu anlayacaksınız, aşkta yanılmak yanıltmak yoktur, düşersin peşine gidersin sunduklarıyla. Başkahramanlığı aşk kabul etmez, tevazu ile olmayı ister buda kolay değildir. İkindi namazı okunuyor ara verelim.

Hayatın hikâyesi zaten başka öğretmeye çalışırken yıkılsak ta kazıkta yesek tecrübe bunların toplamının geride kalanıdır, anlatırken anla diyendir, yok efendim bana göre olsun hayat olsa güzel olurdu inşallah ahirette olur Rabbim izniyle inşallah. Hayat akarken zaman geçerken durduramayız peşinden gitmek zorundayız, biliyorum ki çok yanlışlar olsa da az doğru olsa da dünyamızda az doğrular çok yanlışı vakti geldiğinde Rabbim yardımıyla silecektir. Hani üç yanlış bir doğruyu götürü bilsek te, bir doğru binlerce yanlışı silecektir biz yanlış biliyoruz bu mevzuyu ve bu mevzu imtihan içindir lakin hayatta imtihandır bu sınava girmeyelim mi?

 

Hayat bize dokunuyorsa bizde insan hayatına dokunalım gerçi aramızda duvarlar varsa onu yıkacak bir battal gaziyi bulmak zor olsa da biz kıralım bu duvarları aşalım yıkalım ne zaman mı? Belki yarın üstadın dediği gibi belki yarından da yakın inşallah, hayatın fısıltıları duymak ümidiyle vesselam.

Mehmet Aluç

 


( Anlayacaksın başlıklı yazı kul mehmet tarafından 9.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.