Günler, severken önünü acılara ilikleyen namuslu kalemimin tereddüt mürekkebinde geçiyor. Sıra dışı aşk sancısında kalbimin valisi değişiyor sevgilim. Atanıyor ufacık yerine bir umut, sanırsın KPSS'DE birinci olan ve ataması yapılan adaletli sistemin buram buram mutluluk kokan eşkali bir yaşamak var ömründe; seninle...
İlk kez gerçekten bilmiyorum. Aşk yolculuğunda sağır bir bekleyişin buradayım çığlıklarına tepkisiz kalması mı, yoksa en mutluluk yanından son ses açıp dinleyip bağrına basması mı olacak sendeki ben?
Bu şehir senin rüzgarının afili yanının kaderdeki çizgisinde bir liman olacak. Hiç umurumda olmazdı saati merhabasında dursa senli mutlulukların en gerçek kadranında yaşamak, yeter ki sen, sen olarak bende ol, benimle ol...
Şimdi sakız çiğneyip balonu hüzün gecesine patlatan çocuk kalbim, kaderine soya fasulyeleri, pamuklar, havuçlar, elmalar ve bir de kaderden yana olacaksa senli aşklar ekiyor. Sebzeler doyurmaz, aşkın yeter, inan. Kadere pamuk ipliğine bağlı muratlar ekilir, yeşili gözlerimden bir tek sana nasip olur.
Sen, neredeysen orası bana cennet.
Sen, burada yoksan burası bana koynumda sensizliği sakladığım aymaz gecemin aymaz düşmanı...
Seninle olduğum her öykünün soylu eseri senin kirpiklerinden başlatıp mutluluğu, yankısı senin kalbinde hasrete çıkan bir gözyaşı olur sevdiğim.
Cennete paralel, günaha tek cehennem bir aşk olamaz. Yılları hasrete diş bileyen mevsim gibi devirdim.
Gel ve hiç gitme gönül evimin önsözünden.
Sonsözü yaprak döken bir ağaç olsa da aşka, sendeki bahar bendeki tek mevsim olsun.
Seni seviyorum, seni sevmeyi seni sevmekten daha az sevmiyorum.
Keşkenin dilimin ucundan kalbime uğradığı dev bir acabasın şimdi.
Gönlünün ikliminden kaç mevsim geçtiyse unut onları.
Dört mevsimde her cennet ben olayım.
Şarkıların buz kıran saadetinde örtündüm yüzümü senli aşka.
Benim evim tek senin kalbindir.
Sokakta bırakma...
Dilara AKSOY

( Benim Evim başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 11.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.