Sermaye bu, zaman zaman tırlara, kamyonlara, uçaklara filan yüklenip başka şehirlere, başka başka devletlere gitse de, zaman zamanda kedilere yüklenmektedir. Ancak kediler bu kendilerine yüklenen sermayelerden oldukça rahatsız olmaktadırlar...


Geçenlerde hasbihal ettiğim ve de iyi tanıdığım kedilerden birisi bu işten çok mustarip olduklarını, üstlerine yüklenen sermayelerden neredeyse kısır kalacaklarını belirterek, bundan sonra insanların kendilerine ve de hem yavru hem de büyük kedilerine sermaye yüklemekten kaçınmalarını söylemiştir...


Bilirsiniz ki sermayelerinde birbirlerinden farkı vardır. Büyük sermayeler vardır, orta büyüklükte ki sermayeler ve de küçük sermayeler... Kediler en kolay küçük sermayeleri taşırlar siz de bilirisiniz ki. Orta büyüklükte ki sermayeler ile büyük sermayeler haliyle daha zor taşınacak ve de bunlar için kuvvetli, gürbüz kediler devreye girecektir. Ayrıca orta büyüklükte ki ve de büyük sermayelerin, kuvvetli koruyucuları, adamları vardır... Kolay kolay kedilere taşıtmazlar...


Sermaye bu kedilere yüklemeden önce, kedileri çok sağlam bir şekilde beslemelisiniz. Bu zamanda ciğer ve böbrek biraz da kokoreç ile beslenmeleri, uzmanlarca şiddetli biçimde tavsiye edilmektedir. Ayrıca marketlerde satılan kedi mamaları da tercih edilebilir, her ne kadar böbrek ve ciğer kadar etkili olmasalar da yine de iş göreceklerdir...


Ayrıca kedilerinin cinslerinin de taşıma işlerinde fark yarattığı ünlü kedilolog İbrahim Mırnavcan tarafından etraflıca açıklanmıştır. Siyam Kedileri ve Tekir Kediler bu işte en cevval ve de en dayanıklılar olarak bilinmekle birlikte, cins olmayan kedilerinde sermaye taşırken zaman zaman zorlansalar bile bu işi başardıkları gözlemlenmiştir...


Bu arada sermayenin sürekli kedilere yüklendiğinden dolayı çok fazla rahatsız olan köpekler, yani kuçukuçularda isyandadırlar... Köpekler adına açıklama yapan Karabaş ''Kedilerin sermaye yüklenmesinde bir kere adları çıkmış oysa ki bizler daha güçlüyüz kedilerden bu insanoğlu bizlere neden yüklemiyorlar sermayeyi, anlayabilmiş değiliz ve de bu durumu şiddetle protesto ediyoruz, Birleşmiş Milletlere ve dahi Lahey Adalet Divanına kadar gideceğiz netice de.'' demiştir...


Her zaman kedilere de yüklenmeyebilir bu sermaye bazı zamanda insan/insanlar yüklenir sermayeyi... İşte o zamanda o yüklenilen sermayeyi, taşımak için sağlam karakterli, sağlam ahlaklı, doğruluktan, dürüstlükten taviz vermeyen insanlar olmak lazımdır. Tabi kedilerde bu durumda ''Yahu sermayeyi hep biz taşırdık, bu insanlarda şimdi nereden çıktı da sermayeyi taşımaya başladılar.'' diye sitemde bulunabilirler... Kedilerin sitemlerine aldırmamak ile birlikte, kedileri beslemeye de devam etmek gerekir...

( Sermayeyi Kediye Yüklerken başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.