GIDA TERÖRİSTİ
Gıda Terörü,  biyolojik ve psikolojik silahların menzilini belirler..
Teröristler, karışık diyetisyen formülleri ile yonlendirilebilir davranışların müsebbibi olarak hormon denilen vucud salyalarını eksiltir çoğaltır yada ortadan kaldırır 
Yiyeceksin içeceksin ve sporu hayatından eksik etmeyeceksin 
Vücudun bütün emilimlerini yakan Oksijen, beynin en buyuk gıdası, oksijenin yerine vücuduna katran.cekiyorsan hucreler arası gecisi engellerken oksijen in geçişine de engel oluyorsun demektir.
Alkol  yag birikimine damarlarda yol acarken oksijen geçişine de izin vermiyor demektir..Oksijen her zaman sizin en büyük gıdanizdir..Öfkeli anınız haric tetige basacagin anda bile -nefesini tut-katil olmaktan vazgeçebilirsin. Öfkelendin Beynin loplari ayristi nefesi tuttun oksijensiz kalan beyin loplari biraraya gelerek hayvansı isteğinden vazgeçtin demektir..
Alkol mutlu bir insanın mutluluk hormonunu baskılar; Korkak olan insanin cesarete iliskin acı hormonunu tetikler ve ortaya sarhosken ki "osuruk kabadayısı" çıkar.. Doğum acısına katlanan kadında var olan acıya dayanıklılık salgisıni vucut kendisi ayarlar.. Ani hüzünlemeler ve aglama krizleri dengeyi kaybeden" beyin salyalarının "duygu karışıklığı sebepleri  olarak karşımıza cikar.
Hayatın tüm bu ve buna benzer rutin davranış modelleri hormonal baskı ,hormonal sağanak gibi hallere nufuz ederek yonlendirilebilir davranışlara örneklik teşkil eder.
Kontrolden uzak Gıda teröristleri bilinen kalıp davranışları örnekleyerek sizi bir canlı bombaya dönüştüren cesaret hapları,
seks makinesine çeviren uyarıcilar ,
Surekli yiyen Doymak bilmez ayak yolunun yolcusu ,yapar.Cipsi yerken" duramıyorum" diyen çocuğu unutma 
Misalen;Uzun yol şoförü uyarılmış beyni icin enerji iceceklerini kullanır.Göz açıktır ama tepkisizdir..
Gida Kodeksine gore %04uzerinde olmaması gereken kafein oranıni delmek isteyen cingozler, ginseng denen uzak dogu bitki kökü ile uyarilmisin uyarılmışi yaparlar.Formüllü bal dedikleri ne idüğu belirsiz balımsı gıdaya uyarıcıları katar ve kalp ritminizi bozarlar..
Seks makinesine çevirmek isteyen ler senin kalp ritmini hızlandırarak kan pompalarken mutluluk hormonunu da salyalandirir..Yas almış birisiyken olumunde penis ,duhul etmişken meydana gelir..Ölumun bile hayırlısı olsun derler..Neden ?
Gıda teroristleri bir nesli obezlestirirken beyni sulandirir.
Kaya tuzu ,sürekli aclik hiss veren kalin bagirsak ptt(unutulmasın diye) hormonu bunun baskı altına alinmasi hep bundan dolayıdır.. Yersin..Devamlı yersin
Zayiflatici olan da.tam.tersini yaparak sana yemeden, tokluk hissini yaşatır.. 
Kaliteli bir nesil kaliteli sperm ile kaliteli yumurta hücresinin birleşmesinden ortaya çıkar.
Koruyucu gazlar , renklendirilmis asitli sıvılar, katran yığını duman altı vücutlar "40 dan sonra gelen evladında devletinde"derken atalarımızın sözleri ,kaliteli üreme hücrelerinin yas aralığını ve dogal beslenme gerekliliğini ortaya koymuşlardır.
Gün yüzü görmeyen eksi katlar sadece beyindeki oksijeni değil üreme hücrelerinden kalitesizliğe de karine teşkil eder..
Anasını görmediğin kızı alma derken de kalıtsal genetik rahatsızlıklar ve psişik rahatsızlığı varsa onu da tesbit et ki soyu soyuna boyu boyuna denk gelsin diyor..
Gıda teröristleri,pkk teröristlerinden daha tehlikeli ve gelecegimizi ipotek altına almaya çalışan yerli işbirlikçileri gibi çalışanları vardır.
Bunun organize ÇÜŞ(çok uluslu şirketler)şeklinde saadet zinciri olarak köylere kadar denetimsiz calisan ,tatil soslu toplantılarla senlendirilmis organizasyonlar,paketini ye zararı yok diyen kripto para gibi yersiz yurtsuz acente mantığı ile oluşumlar var..
Doga dostu çevreci ürün adı altında yüzlerce çeşitli satıslar var..Bu ürünlerin hormonlar üzerindeki etkisi ve sonuçları alınmadan sadece içerik özellikleri ile satışlarına ve organizasyonlarına izin verilmesi hem haksız rekabet hemde kitlesel davranış dönüsümlerimizin en büyük sebeplerindendir..Değişen cinayet şekilleri,günlük doğan ve ölen devlerin aşkı modelleri ,inanç tacirlerinin neredeyse  kilo ile satışa geçmeleri bir tesadüf değildir.. 
Tarım Bakanlığına bağlı birimler laboratuvarları birer gıda dedektifi olarak araştırmak, tekel gıda firmaları ari yöneticilerinden bağımsız üyelerden oluşmuş teşvikli dernekler /vakıflarla işbirliği yapmak etkili sonuçlar icin  onların en önemli görevi haline gelmiştir.. 
Yoksa ülke AB nin çöp deposu haline gelmişken yasaklanmış AB kriterlerine göre yasaklı gıda çeşitleri ile de neslimiz tehlike altındadır  
TORUN HALİLİ
( Gıda Teröristi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 28.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.