Şöyle bir etrafı izliyorum. Sorguluyorum bazı şeyleri .Belki de bilmediklerimin arasında kendimi arıyorum.Ne zaman bu duruma düşsem çareyi bir kalem ve kağıtta bulurum.Anlatamadığım her şey harflere , harfler kelimelere dökülüyordu adeta kağıda.Kalemim zihnimdekilerin hızına yetişemiyor bazen . Oda yoruluyor tabii .
Kendimi ne zaman çaresiz ve yalnız hissetsem kalemim koşuyor imdadıma .
Sanki hiçbir canlıya ihtiyacım yokmuş gibi . Bu yabanilik nedir ? diye sorguluyorum kendimi. İnsanların samimiyetsizliginden kaçıyorum belkide.Derdimi arkadaşımla değil defterimdeki yeni bir sayfayla paylaşıyorum.   Hiç değilse sayfalar , içi tertemiz  beni bekliyor insanların olmadıkları kadar.   İnsanlarin kötü kalplerinde olmaktansa defterimin satırlarında dolaşmayı yeğlerim .
( Niçin Yazıyorum başlıklı yazı Beyaz Gece tarafından 31.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.