Sanki Ilk Cemrelerde Gibi Alp Daglari

Yeni yil eski yil hic farketmez. ITIBARINDA olanla iliskiler agi ve iletisim yumagi tekrardir insan..yani; gercek aslinda neysen, devami neslin de odur..!

Hani derler ya…`IYI GÜNDE KÖTÜ GÜNDE…! Diye.. Yazili kayitlarda olsun olmasin,  insan duygu düs hayal düsünce akil fikir sanatiyla MUT ve UMUT kavraminin yetkin bireyi olmaya elestirel sorgusu illa  gerektigi kadar, iyinin güzelin hakkini teslim etme sorumlulugu da olacakti ki, kendini bosa ve bosluga alan celiskilerin karsiligi bulunmayan ucurumlardan defteri dürülmüs  ölüsünü dileyen ricaci minnetci durumuna rezil kepzelik etmeyeydi.

 

Nasil geldik niye geldik ne zaman geldik ve ne zamana kadar burdayiz , buraliyiz…? Coklu sebep neden  ve sorulari cok uzuuun uzun makaleler konusu. Ben kisaca iyisiyle kötüsüyle ne kadar yerlisi ne kadar yabancisi durumlarinin artik kroniklesmis miladin sinirini coktan asip tüm nedensellikleri ortadan kaldirdigi, coluga cocuga , toruna tosgaya karistik bile diycegim. Hic bir getirisi olmayan kisir ve kurak cekismelerin de ötesine gitmeyecek karsilikli agiz dalaslarina  cevap verme ihtiyaci duymaksizin, Türk kimligimizi tek basina ve bütün onursal yüküyle günden güne damar damar nesilden nesillere aktarip yormanin sorumluluguyla artik AVRUPALI`yiz biz coktan.

 

Paraya kiyip gezeceksek her soytarilastiran hevesin kuyruguna asilip TURISTIK ESYA dangalakligi misali ait olmadigi manyakligin manzarasini veya sofrasini sergilemeye yapismadan,  herkes nerde yasiyorsa en basta ve sonunda orada iliklerine kadar sindirip yasamali icinde yasadigi toplumsalligi..

 

Bir de gez gez tüm essiz benzersiz güzellikleriyle görüp bilip taniyip yasayacaksa eger, dil kültür insan cografya gida ve herseye dairse eger… Türkiye`den baska kendine yer yurt arayan, zaten ahmakligina doymayanin SANAL ALEMCI sarhosluklarina profiliyle beraber hayatini sonlandiran katiksiz ve saf kan mezarlik hortlagidir.

 

Bu arada Avrupa`da hava birden bire kardan eridi sogudu, sanki ilk cemrelerde gibi bizi kendinden bilen taniyan Alp Daglari.

 

Seyfi Karaca………Ocak / 22

( Sanki Ilk Cemrelerde Gibi Alp Daglari başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 6.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.