VATANDAŞ NE DEMEK?

TC hukuk coğrafyasında vatandaşlık bağı ile bağlı herkes Türktür.. Bütünü kapsayan, birleştirici felsefesine uygun olan böyle bir çıkarım tarihi milletlerden olan ve Türk milletinin geldiği son noktadır.. Dolu bir bardağa son damla koyduğunuzda taşar.. Taşkınlık hali Varlığın, kendisini inkar noktasına getirir.. Hem vatandaşım hem Türk ibaresinden rahatsızım diyemezsin.. O zaman dedeleri bu topraklarda savaşmış şehit vermiş olanlar da" s*ktir git" derler.."Senin deden haraç verdi cizye verdi askere bile gitmedi.""Torpile seyid unvanı aldı vergi vermedi askere gitmedi" derler.. O halde varlığunı anayasa dan ve o anayasanın da temelini oluşturan Türk kurtuluş savaşı ve cumhuriyet kuruluşundan alan değeeleride kabul ediyorum demektir. 
Türkiye de bir çok  menşei den sanatçı vardır.. Her ortaya cıkan eser Türk Edeviyatı, Türk tiyarosu, Türk müziği, Türk sinaöasına latkı sağlar ve onub tarihçeaini oluşturur.. 
Adam Türkiye de sanat yıldızı ama amcası pkk lı terörist ve Türk Güvenlik kuvvetlerince öldürülmüşse şimdi bu adam ve eserlerinden Türk yada Türkiye kelimesi yerine Anadolu, halk yerine, halklar duydugunuzda şaşırmayacaksınız.. Adam amcasını kaybetmiş kin duymasa bile kırılacak.. Kırılmasa bile ateşi en yakınında görmüş, Türkiye ye karşı ön yargılı olacaktır..
Kendisine evet ben vatandaşım dedikten sonra kanun ve nizama uyma sözünü veren ister Ermeni ister kürt isterse kafkas kökenli olsun Türktür.. Ziya Gökalp "Türkçülüğün Esasları" adlı kitabında kana dayalı milliyetçiliği redetmiş ve atlarda kan esasının geçerli olacagını söylemiştir..Fakat TC idari ve askeri yapısını oluştururken işe alım atama ve derecelendirmelerde senin özel hayatını ilgilendiren kana dair verileri, kriter olarak alıyorsan, artık kanun ve nızama uyma sözünden vazgeçmişsin demektir .. 
Misalen ; Türk mutfağı dediğimiz şey ya da güneydoğu da ürün çeşitliliğinde ermenilerin etkisi yoktur dıyebilir miyiz? 
Urfa lı bir prof arkadaşımız ABD doktora calışmaları esnasında Michigan da  sonradan öğrendiği yaşlı ermeni bir kadının evine  misafir olur.. Kadın kendisine yardım eden bu genç adamın sokakdaki konuşma esnasında  Türk öğrenci olduğunu öğrenir..Güneydoğu da usulden dir  ,insanlar hemen kaynaşırlarda damarına basarsa bozusurlada... Evde Urfa lı ona bir  çiğ köfte yapar kadın parmaklarını yiyecek Aynı menüyü çocukları için ister ve hafta sonu çocukları çağrır tabi hepsi yetişkin ,iş güç sahibidir. Kadın Türkiye den göçü ve yolda kaybettiği aile büyüklerini anlatınca bizim Urfa lı nın tüyleri diken diken olur.. Korkar.. Kadın yemeğe zehir kattı ise aklına türlü türlü şeyler gelir.. Oysa 1 hafta önce birbirlerini tanımayan 2 insan idi.. Tarihden gelen bir somut  olay var Ama 80 yaşlarındaki ermeni kadın aynı coğrafyadan aynı havayı soluduğu benzer kültürlerin ürünü bu genç adama  sebep bağlamadan bir aile dostu gibi evine  kabul etmişdi.. Neticede biz bu topraklarda 1000 yıl sadece kürtlerle bir arada yasamadık.. Aradaki kesinti hiç olmamış gibi kadın anadolu kadını idi..O gittikten sonra Anadolu da TC devleti kurulmuş ve vatandaşlık bağı ile insanlar kula kul olmaktan cıkmışdı.. Şimdi gel desen kadın yine gelmez.. Yurt dışında olup da Türk dostu olanlar olduğu gibi aksine Yurtta yaşayıp kendi yurduna düşmanlık yapanlarda var. Gölbaşın da şehit edilen  49 polisi unutmadık.. Üniforma giymiş devlet görevlisi görünümlü Türkler yaptı bunu.. 
Türkiye de yasayıp ,Türk düşmanı olmakla Yurt dışında olup Türk dostu olanlar arasında elbette fark vardır.. Dostlara selam olsun
Sanat ayağındaki zenginlik efsaneler oluştururken siyaset ayağındaki zenginlik tam bir derbederlik.. İnsanları sokağa çekmek isteyen, isyana çağıran,dostluk tarlasını  nefret tarlasına çeviren  TC düşmanı  siyasetçiler gördük ..Bunların içinde açık veya gizli 
Yabancı bürokrat ve siyaset adamlarını referans alan  siyasetçileri de gördük. En son Ali Babacan iha larla ilgili "dokunacagız" şeklinde beyanda bulundu.. Ondan aynı güne denk gelecek seklıde ABD istihbaratının saha elemanlarından Micheal Rubin in bu konuya ilişkin beyanı var.. İran ile ilgili  doktorası olan Kuzey Irak da ve İsrail üniversitlerinde ders veren Micheal Rubin "TC ne ve üreticilerine iha lar sebebi ile yaptırım uygulanmalıdır" mealinde bir makalesi yayınlandı..Bu şahıs  4 Temmuz 2003 de Türk askerlerinin basına cuval geçirildiğinde AEI isimli enstitüden  Görevli olarak Irak a gönderilmişdi.Bu şahıs aynı zamanda diğer TC düşmanı fetöcülerin karargahının da  bulunduğu Pensilvanyalıdır.. 
Türklükle ihtilaflı olanların iltisaklı oldukları  er yada geç mutlaka ortaya cıkar.. Anayasa dan Türk kelimesinin ,cıkarılrak salt hukuki bir terime dönüştürülerek, "mensubiyet suurunun" sıfırlanması sürecinden sonra ihalarla ilgili "dokunacagız "şeklinde beyanı olmuştur kim gibi Micheal Rubin gibi..
 Şıklar var;
-Babacan fetöcü degildir. Bir tesadüf iki farklı sahsın aynı konuya değinmesi sonuçunu doğurdu.. 
-Babacan Fetö cüdür müşterek harekat karargahlarının, karar gereğinı yapıyor 
-AKP nin önünü açmak için ters simetri reaksiyonu oluşturuyor.. .
TC de İha tarihçesine baktığınız da THK da model uçaklar dan geliyor.. İsrail ve Abd bir kaç 10 yıl öncesine kadar  canları isteyince veriyorlar eksik parçalı, programlı veriyorlar 100 saat bile uçamıyorlardı.. Bayraktar Ailesi, Erdoğan öncesi de rahmetli babalarının mesleki ile alakalı olarak elektronik savunma sistemleri ile ilgileri olmuştur .. 2016 yılnda Erdoğan la Akraba olduklarında zaten şirket dünya çapında ihracaatı olan, Ermenistan Karabağ savaşında 1 milyar dolarlık hava savunma sistemini yok eden, Afrika ülkelerinde sınır  mucedelesi olan,ABd menfaatlerine aykırı diğer ülkelerin silah envnterine kayıtları yapılmış" ihalar a dokunacagız" demek iha'netin diğer adıdır..
Niye dokunuyorsun? Önce "Üzümde gözü olan ın bağda izi olacak" .. 5 kişilik firmadan 3500 kişilik bir çalışan ordusuna dönüşmüş insansız 6 tonluk uçak çalışması ile Türk Devletine sınıf atlatan bir firmanın nesine dokunacaksın? Millet ittifakına senin katkın kürt oylarına cekeceğin operasyon kadardır..
Bu beyanlar millet iradesine örtülü saldırdır.. Seçmen iradesi gerek cumhur ittifakı acısından gerekse Millet ittifakı acısından sakatlamaya. yönelik açıklamalardır.. Babacan. In açıklamaları" abime ne söyliym?" Mealindeki müşteri aldatarak satışı kafasına koymuş esnaf ayağıdır..
Türk Düşmanı Rubin le nasıl bir işbirliği var yada yok açıklamak zorundadır..
Yukarıda belirttik Ermeni kadın Anadolu dan gittikten 80 yıl  sonra bile teyze sıcaklıgında bir Türk öğrenciyi evinde misafir ederken ülke içinde vekil maaşları ile makamları ile ülkeye ihanet edenler bu ülke de eksik olmaz.. Filler carpışır otlar ezilir..

TORUN HALİLİ
( Vatandaş Ne Demek başlıklı yazı HALİLİ tarafından 17.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.