Şiir duyguların engüzel paylaşımıdır, şiir kitabı ise ekonomik önyargı taşımayan bir araçtır şair için. Şairin duygularını insanlarla paylaşmasından zevk aldığı kadar hayatta hiç bir şeyden zevk almadığından eminim. Konuşurken kafiyelerin gizemli dünyasından olmalı, içi çine sığmaz bütün bildiklerini paylaşmak ister bunuda mısralarda mükemel bir şekilde gerçekleştirir .

Evet arkadaşlar, dostlar! Yakında inşallah devrik cümlelerin, kafiyelerin, nakaratın redifin gizemiyle bütün duygularımı sizinle paylaşmaya hazırım.

Umarım okudukça duygularımla bütünleşirsiniz, her mısramda kendinizden bir parça bulup dertlerinize ortak aynı zamanda sevinçlerinize paylaşım kabul edersiniz.

Evet canlarım, dostlarım!
Müslüm taş kimdir? Şimdi size kendimi azda olsa anlatmaya çalışayım:

Fırat Nehri kenarında şirin bir ilçe olan Şanlıufa'nın Birecik ilçesinde 1977 yılının şubat ayında dünyaya geldim. Geçim kaynağını hayvancılıkla sağlayan bir ailenin 3 çocuğundan biriyim.

Hümanist bir bakış açısı içerisinde olan ailem real doğrularından hiçbir zaman ödün vermedi diyebilirim. Bu düşünce akışı içinde özgürlüğüm bana şiire bağlanmamı sağladı dersem yanlış olmaz.

1993'te Gaziantep ile tanıştım Gaziantep'e yerleştik, canlı hayvan besiciliği ve et sektöründe kendimizi geliştirdik. Halen Gaziantep'te yaşıyoruz .

Hayata bakış açım hazıra konmak özeliğim değildir. Emek vererek kazanmak yaşamda zevk veriyor bana .

Aslında yaşamayı seviyorum, yaşarken yazmayı ama bir o kadarda küçümsüyorum hayatta yaşanan olayları. Onun için insanlara belki değerinden daha fazla derler ya halk dilinde işte belki de değırinden daha fazla değer veriyorum.

Bir kedinin incindiğini görsem yüreğim acır, bir karıncanın incindiğini görsem yüreğim acır; ama bir aslan savaşırken hiç mi hiç acımam gözümü bile kırpmam.

( Müslüm Taş Kimdir başlıklı yazı muslum--tas tarafından 17.04.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.