Büyük Devlet

BÜYÜK DEVLET

Büyük devlet olmanın şartları oluşmaya başladı nihayet. İşte şimdi karşımızda oyun kurucu büyük Türk Devletini görüyoruz. Düşmanlarımız istemese de Türk Milleti bu iradeyi gösterdi. İki yüz yıldır boynuna geçirilen prangaları kırmaya başladı bir bir. Kanuni'yle yükselmenin zirvesine ulaşan imparatorluğumuz ulaşabileceği sınırlara ve güce ulaşmış, duraklama ve en son gerilemeye başlamıştı. Gerileme yıkılışı, yıkılış sınırların küçülüşünü getirdi.

Mağlubiyetler mağlubiyetleri kovaladı. Koca bir devletten onlarca devletçik çıktı. Bu devletçikler bir türlü sükûnete kavuşamadı. Düşmanlarımız onları küçültmekle yetinmediler, sürekli karıştırdılar, yetmedi daha küçük parçalara ayırdılar.

Osmanlı hinterlandı yer altı ve yerüstü zenginliklerin kaynağını oluşturduğu için parçalandı, sömürüldü, hala sömürülmeye devam ediyor. Sömürünün sürmesi için karıştırdılar.

Parçalanıyor, savaştırılıyor bölgenin halkları, iç savaşlara kurban ediliyor, ırk ve mezhep ayrılıkları tahrik edilerek kaosa sürükleniyor.

Burada etken yalnızca sömürü değil, aynı zamanda İslam'o- fobidir. Batı bütün güçleriyle ittifak ederek gizli İslam düşmanlığını sürdürüyor. Birinci dünya savaşında oyuna getirip parçaladığı Osmanlı yerine inançlarını yok edemediği İslam dünyasını bu kez yeni yöntemlerle eziyor.

Dün soğuk savaşla yok etmeyi planlamıştı, şimdi sıcak savaşı tercih ediyor. İkinci dünya savaşında getirim paylaşımı yüzünden birbiriyle savaşan şer güçler çabuk toparlanmış, bu kez İslam dünyasını birbiriyle savaştırmayı planlamış ve bu sinsi planını gerçekleştirmiştir.

Bir yandan İslam dünyası içine dünyanın en acımasız topluluğu Siyonistleri sokmuş, diğer yandan Siyonist uşaklarını İslam dünyasında hakim mevkilere getirmiş, bu azatsız köleleriyle Müslümanlara korkun azaplar etmiş, halka daha etmeye devam etmektedir.

Ama bu kez büyük bir kayaya çarpmıştır. Türk milleti bu kez oyuna gelmemiş, 80 yıldır sırtına geçirilen deli gömleğini parçalamıştır. Kendinden olan yöneticileri işbaşına getirmiş, şanlı Tarihini yazma hevesini yeniden göstermiştir.

Sünni Şii savaşında oyuna gelmeyen Türkiye, Suriye bataklığına çekilmek istenmiş, bu oyunu da ferasetle keşfetmiş, en son İşid bataklığı oyununa gelmemek azmi ve iradesini göstermiştir. Bir yandan 30 yıldır süren terörü durdurmaya çalışırken diğer yandan çevresindeki ateşlerle baş etmeye çalışmakta, iç ve dış düşmanlar tarafından başına örülen çoraplardan kurtarmaya çalışmaktadır.

Dost görünen düşmanlarla savaşını büyük bir strateji ile sürdüren Türkiye bugünlerde adeta bir tarih yazmaktadır. Bir yandan yargıda sürdürülen savaşla ayağı prangalanmak isterken, diğer yandan dışta çıkarılan sorunlarla başına ağ örülmek istenmektedir. Evet, Türkiye yeni bir kurtuluş savaşı vermektedir. Her kurtuluş savaşı gibi bu savaşta da iç düşman boş durmamakta, en hain planlarını gün gün devreye sokmaktadır.

Devletin en mühim noktalarına sızmış hainler güçlenen Türkiye''nin en büyük engelini oluşturmakta, dış düşmanla işbirliği halinde tarihin en büyük ihanetine hazırlanmaktadır.

Bütün bu olan bitene karşı milletimiz iktidardakilere desteğini artan bir şekilde sürdürmekte, kendisi için bu savaşı verenlerin arkasında bütün gücüyle durmaktadır.

Evet, Türkiye büyüktür, çünkü bu millet büyüktür. Türkiye büyüktür, çünkü bu topraklar şehit kanlarıyla yoğrulmuştur. Türküye büyüktür, çünkü bu milletin inandığı değerler kutsaldır. Çünkü bu milletin davası ila-y'ı kelimetullahtır. Bu davada milletin yardımcısı Allah'tır.

Ahmet Kemal



( Büyük Devlet başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 28.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.