Bugün için çok yoğun bir iş planı yapmıştım. Çok erken saatte laboratuara dalıp çalışmaya başladım. İşleri yoluna koyduktan sonra internetteki haberleri okudum....

Saatlerdir haberlerden kopamıyorum. Dertleşecek, duygularımı paylaşacak birileri de yok maalesef, gurbet elde yaşamak böyle bir şey...
Acı blanço yükseldikce kötü oluyorum...

En azından içimi sanal evim olan
Edebiyat Evine dökmek istedim. Yaşlılık mıdır nedir, önceleri hiç bu kadar kötü olmamıştım...

Karda, kışta, soğukta hem de korkarak yaşam mücadelesi verenlere Rabbim yardım etsin. Üstelik o kadar acı kaybe rağmen. 

Musibet, bela, afet vesair haber vermeden gelirmiş...

Hem de hiç beklenmedik bir zamanda....

Her zaman maddi ve manevi hazır olmak lazımmış diye düşündüm...

Başımız saģolsun, Rabbimden  hayatını kaybedenlere rahmet, kalanlara sabır ve yardım dilerim. Rabbim deprem bölgesinden yardım kurtarma vd yardım çalışmalarına katılanlardan razı olsun.

Abdullah Konuksever




 
( Başımız Sağ Olsun başlıklı yazı hotamisli tarafından 6.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.