Tanrısız bir kışım ben ve kifayetsiz bir o kadar ulu ve engin…

Bir martavalım ben ama sahici ama yalancı ama sevgi dolu ama kindar…

Ritmi yok günün de umudun da ve sola yatkın ruhum en sola sağdıcım olan kalemse sağ elimde ve sağ salim yaşamanın yollarını arıyorum.

Susuz bir dere yatağıyım ben bir dereden su getirmeyenlerdir eksi hanemde saklı.

Oysaki sulu gözlü yarenimle hemhal sudan sebeplerle susuz kaldığım…

Bir rüzgârım ben belki yel belki meltem belki kasırga.

İnzivada geçen ruhum ve göçen ve şerit değiştiren.

Mealim yok meramım da mazeretim de.

Matbu düşlerim var ısmarladığım ve adresime gecikmeli uğrayan ve uğruna can verdiğim cananım var yâd edilesi aşkın kayıt dışı raporunda saklı iken maruzatım.

İklim debdebeli ve riyakâr.

Kış diye çıktık yola ve çıplak bıraktık duygularımızı bedenimizi de ve sınandık ve sığamadık kabımıza.

Bir isyansa baş gösteren dünden kalan.

Bir itirafsa dile gelen gözden düşen.

Bir renkse solgun bir rakımsa ulaşılmaz.

Geceyi şen kılan turuncu yalnızlık güneşten çalıntı renk gün ışığına duyulan arzu ve arzı endam eden gece.

Şivesi yok dünün şansı hiç yok ölümün ve aşkın hicvinde kusursuz tanrıyı oynuyor insanlar ve isyanlar…

Çapulcu gölgeler beklemede.

İç ses ise meşgule veriyor her müşküle düştüğünde yandan yana yürüyor ve yaslanıyor dağına aslında fıtratında saklı hüznü boca ediyor ve renkleri içiyor yalnızlığı biçiyor sessizce.

Metanetli ve de.

Dirayetli de.

Dimağı engin dilaltı hapı zengin bir sağlık sunuyor ne de olsa her sıkıştığında kalem ansızın hâsıl olan coşkuyla yazıp tutuşuyor.

Efkârın dibinde aşkın yitiminde sözcüklerin külünden romanlar ve şiirler doğuyor.

Kıblesi hüzün, aşkın.

Kardığı dünü şaşkın mizacıyla yeltendiği yalnızlık ve kanlı duvağında saklı isyan ve zalim, ah, o çocuk gelinin…

Bir bilinmeze gark eden bir de ihaneti dillendiren.

Haşmetli varlığı evrenin ve işte kul hakkı yiyenlerin uğradığı hezimet.

Geç de olsa.

Rötarlı da olsa ulaşıyor zamanı gelmeden belki de ulaşılmazlığında mutluluğun hâkim kılan yine yüce Yaratan ve ufkun tutulduğu o aşkta saklı iken sonsuzluk ve kâinat…

 

 

 


( Sonsuzluk Ve Kainat... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 7.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.