Tüm renkler içtimada ve çürük vişne t/adında ihtimamla dizdiğim dualarım var ve serptiğim sözcüklerim var şiir ikliminde şiir olup s/ektiğim yalnızlığım var hatıraların hatırına ipe serildiğim ve çimdiklediğim iç sesim…

Melun mahzun çıktığım yokuş.

Mağdur varlığımda tırmandığım düz duvar.

Sökük bir duvaktaki kan gibi çocuk gelinin dudaklarından sızan bir şiire meyleden ölüm gibi hüznü kıvançla sırtına geçiren lanetin iz düşümü ve duaların frekansında çözülen bir sır gibi ya da bir şifre…

Şifahen tanıklığında günün gece ise kördüğüm.

Sıhhati sağlığı yerinde bir imgenin baştan çıkardığı karanlık gibi hicvin de dibine vurmuş bir nüktedan kıvılcım gibi içimi titreten şafağın şafağının attığı hüzün mevsiminde seken kör kurşun gibi…

Ulağıyım şiirlerin.

Uleması gecenin vitrinde yaşayan manken gibi giyindiğim her dize aslında kundakladığım çocukluğum gibi ve de çocuklarım iken yazılası her dizede yasını tuttuğum dünün meali olsa olsa sözcüklerin ve aşkın alın terinde sızan bir düş gibi.

Çökkün omuzları göğün.

Yerin dirlik sancısı.

Sağın sola kavuşmadığı ama yerin göğe konuşlu olduğu s/onsuzluğun da dilemması iken haykıran yüreğimden sökün eden yorgun sözcüklerin şahlandığı gizin tininde saklı bilinmezin varlığına duyduğum saygı gibi.

 


( Ulağıyım Şiirlerin... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 25.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.