Herkesin hayat çizgisinde kırılmalar olur , sevdiğimiz biz de tutku olan alışkanlıklarımızdan bir anda vaz geçebiliriz.
Şiir de benim öğrencilik yıllarımda tutkumdu .HİSAR derğisi Ekolünün etkisinde kaldığımız için şiir zevkide çok yüksekdi.Murat Bardakçı'da eski şarkıları tercih etmesinden dolayı tepki almışdı.Cevabı müzük zevkimden taviz vermem olmuşdu
FM radyo yayının yeni başladığı dönemlerde Fethiye` de bir sabah radyoda bir ses duydum, hani kadife gibi yumuşak bir ses. Şiir gibi ses,bu sesi sonraları çok merak ettim ve her radyo açtığımda o sesi aradım.

Bir gece Mehtaplı geceler adlı şiir proğramıyla karşılaştım.Gecenin geç saatinde O evet benim hayranlıkla dinledğim sesdi.Ve O nun adı Oya seymen di.
MEHTAPLI GECELER ve Oya Seymen,bir anda şiir sevenlerin Melika sultanı olmuştu.
Orhan veli derya"beni bu havalar mahvetti" böylece onun güzel sunumu ile şiire tekrar duyğu dünyama girmişti. Tabii yazmakdan çok dinlemek, keyif veriyordu.
Oya Seymen ve şiir dostları gün geçtikçe çoğalıyordu.Şiir,Oya Seymen ve hayranları.Ama bilmediğimiz birşeyler vardı.O güzel yüreğin içinde gizlenen elem.İzleyenlerden gizlenen.
Bir geceki proğramda konuk sanatçı "ben küskünüm feleğe" şarkısını okudu. Nerdeyese ağlayacaktı, ama kendine hakim oldu.
Neden sonraları aynı grubun bir gazeteci yazarı olan arkadaşıma Oya seymen'den bahsettim.Onun bir kazadan dolayı yürüme zorluğu çektiğini söyledi. Telefon numarasını aldım. Bir akşam kendisini aradım çok memnun oldu. Kimi görse ne zaman döneceksin; sorusuna muhatap olduğunu söyledi,dua etmemizi söylemişdi. O nun çok gönül dostu vardı. Şiiri ve edebiyatı tekrar sevmemize vesile olmuştu .google dan onunla ilgili bir haber bulurmuyum diye bakınca ,yine onun gönül dostlarına O nun için yazılmış bir şiire rastladım.
Oya hanım için dua edelim.Ve O na yazılmış bir şiiri sizlerle paylaşmak istedim. Şiir benim yazımdan daha çok güzel O nu ifade ediyor.O BİZİM MELİKE SULTANIMIZ'DI umarım şiir onu sevenlerine kavuşturur, yine onun sesinden güzel şiirler dinleriz. .Dualarımız seninle OYA HANIM ,Allah SAĞLIK esenlikler versin.

OYA SEYMEN, hanım için bu şiiri güfde şairi mehmet yaş kaleme almış sevgiler saygılar.O arkadaşa

Mehtaplı Geceler

Dostlar seni dost gözüyle görüyor,
Ana gibi, bacı gibi, yâr gibi.
Bir yol var ki, ardın-sıra sürüyor,
Uzak iklimler de bir diyâr gibi.

Sislense de biraz hüzün’lenince,
Gözleri’nin içi güler, gülünce..
Aradaki çizgi ince mi, ince,
Yağmur gibi, dolu gibi, kar gibi.

Gecelerce sürse ettiği sohbet,
Yüzü ışık saçar, dili muhabbet,
Bir gözü sıla’dır, bir gözü gurbet,
Hasretin ardın da hasret var gibi.


( Şiir,oya Seymen Ve Hayranları başlıklı yazı M.Filizman tarafından 30.04.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.