(Mustafa Hebip Kimdir? - Mustafa Hebip Hakkında)

Şair Mustafa Hebip 1990 Yılında Giresunun Görele ilçesinde doğmuştur.
çok ufak yaşta şiirler yazmaya başlamıştır. amatör olarak yazdığı şiirlerini arkadaşlarının ısrarı üzerine internet ortamında yayınlamaya başlamış ve kısa süre içerisinde binlerce insanı kendine hayran bırakan yazılarıyla genç şair geleceğin üstadlarından olabileceğini kanıtlamıştır. . son yıllarda birçok eseri radyo ve internet ortamında yayınlanmaktadır.
ilk eseri olan ''Bir İhanetin Sancısı'' adlı kitabıdır.
2009-2010 yılında katıldığı birçok yarışmadan derece almıştır.

başlıca şiirleri ;

Benim En Büyük Şiirim Sensin Çiçeğim
Ayrılık Kaçtı Gözüme
Ölümü Tadınca Bedenimbendeki Seni Alabılırsın
Gidiyormusun
Son Hediye Ihanet
Yinede Bir Yanım Hep Mecbur Yaşayacak Sana
Hoşçakal Kandığım Son Yalanım
Bir Kıza Aşık Oldum
Kanayan Gözlerimi Yitirdim Ben
Içimde Çatışmalar Çıktı Bu Akşam
Onuda Sevdin Mi?
( Mustafa Hebip Kimdir Mustafa Hebip Hakkında başlıklı yazı mustafa-hebi tarafından 3.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.