"Kader gayrete aşıktır." 

/Yunus Emre

Elimizde olmayan, gücümüzün yetmediği şeyler vardır.

Ama her insanın;
daha önceden belirlendiğine inanılan kaderini kendisinin tayin edebileceğini, değiştirebileceğini belirten bir söz.

Gerçekten de yol ayrımlarında verdiği kararlarla kendi geleceğini (kaderini) insan kendi belirliyebiliyor.

İnsan; her zaman doğru şekilde hareket ederse,
iyiye yönelik mücadelesini sürdürürse,
aktif bir sabır gösterirse hem kendisi hem de başkaları için umut olabilir ve herkesin kendi özlerine olan inançlarını artırıp yükseltebilir.

Akıl ile yerinde verilmiş karar çok şeyi değiştirir.

Aydınlık için her şey iyi yapılmak zorunda!
( Kaderi Değiştirmek başlıklı yazı Ali Arslan tarafından 25.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu