Geceydi ve yağmur yağıyordu. Bir karar verdim; sonra kararımdan döndüm... Şimdi ise aynı kararı verip vermemekte kararsızım... Nedensiz bir umutsuzluk, geri dönülmez bir yola çekti beni. Hani şu yelkeni olmayan tekne hikâyesi... Ben şimdi okyanusun ortasında, çok ama çok uzaklardaki ışıklara bakarak avutuyorum kendimi. Arada bir hayali geliyor, gelme diyorum! Bu saatten sonra, geleceksen de gelme diyorum. Biliyorum ki kaybetmeye alıştım. Şunu da biliyorum ki, KAYBETMEYE ALIŞAN, KAYBETMEKTEN KORKMAZ

 

 

Yeniden başlamalıyım hayata. Öyle ki silip atmalıyım her şeyi. Kayboldum yalnızlığın çukurlarında. Kurtulmak için unutmak ve unutulmak, bilmiyorum ama tek çözüm gibi geliyor bana. Belki bilmiyorum… Bu sonu gelmeyen bir çelişki, belki bir kısır döngü… Yalnız doğup, hayatının en önemli dönemlerini yalnız geçiren kaç kişi vardır diye düşünüp duruyorum. Kâinatın ortasında kalmak nasıl diye düşünüyorum. Her gün doğsa da güneş, kuşlar uçsa da uçsuz bucaksız semada; umut edilecek en küçük bir gözyaşı var mı diye düşünüyorum.

 

Sevgi uzaklarda ama çok uzaklarda, yüzünü bile görmediğim sevgilimin kalbinde saklı biliyorum ama. Oraya ulaşmak ve hayal kırıklığı yaşamadan geçen; hiç yaşayamadığım ömrüme, imrenerek bakıyorum şimdi.

 

Aydınlıktan uzaktayım. Bu etten beden, bu topraktan her insan düşündürüyor beni. Her güzel sabah gözlerimin önüne geliyor ama çürüyen bedenim… Üzerimde gezinen karanlığa bakıyorum. Nereye gitsem peşimden ayrılmayan, karanlık gölgemden korkuyorum aslında.

 

Kaybettim diyorum haykırarak. Kaybetmekten korkmuyorum…
( Kaybetmeye Alıştım başlıklı yazı MehmetÇİFTCİ tarafından 8.01.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.