Onlar daha çoçuktu.Bayram çoşkusu içindeydiler.Kötülükleri henüz tanımamışlardı.

Seviçliydiler,komşularını ziyaret ediyorlardı.Her kapı çalışlarında alacakları ikramın heyecenı içindeydiler.

Hayatın birde görünmeyen yüzü vardı.Üstad bir şiirinde şöyle demişti:


" Öyle bir hayata düştük ki hayata kurulmuş pusu."

Öyle olmuştu.İnsanlık,sevgi,merhamet den uzak biri tuzak kurmuştu.Hemde ne tuzak.Henüz günahla tanışmamış bu çoçuklar bir günahkarın arzularına yem ocaktı.
"öldürme zevki"enjoy killing filmini görmedim.Ama ismini unutamadım. Her nedense?
Acaba en adi zevklerden çoçuklara tecavüz de bunun bir uzantısı mı?

Mevlana'da Mesnevisinde şehvet gelince akıl gider; demişti.İnternet.pornoğrafi,şiddet,medya aklımızı mı kaybettik?

Masun üç beden,üç valiz,onlarla geçen birkaç gün.Hiç mi insan olduğu aklına gelmez.


Genel kanı organ mafyası bu üç masum çoçuğu kaçırdığıydı..Organlar alındı".Oragan nakli bile yapıldı".Kayseri kamu oyu böyle düşündü.
Başka nedeni olamazdı.

Bir hasta zorla alınan bir başkasının organını kalp huzuruyla alır ve hayatına devam edebilir mi?

Ve sonunda cani yakalandı.Dilruba ya çok üzülmüş!

yazık ki yaş otuzbeş; şairi' inin dediği saltanat,bu çoçuklara nasip olmadı.

Camikebir,bu kadar hüzünlenmedi.Bu kadar feryat işitmedi.Bu kadar kalabalık görmedi.Belki Camikebir de ağladı bu feryatlar arasında.

Acaba bu fiili işleyen kişi de merhamet ister mi?

Dilruba dan sonra; çoçukların bayram ziyaretleri geleneğine son verildi.
( Kanadı Kırık Kuş Merhamet İster başlıklı yazı M.Filizman tarafından 2.04.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.