Hey…Kral Obama BARAK!  Senin apaçilerin varsa,bizim de apoçilerimiz var..

       Tommiks teksas okuyup da Baltalı İlahı bilmeyen yada siuları ögrenmeyen yoktur,herhalde..  

       Amerikanın asıl sahibi Kızılderililer, acımasızca kafaderisi yüzerken GÖSTERİLMİŞ ..AMMA okla saldıranlara, tüfekle ateş yapan, Avrupanın kanunkaçkını  haydutların,acımasızlıkları meşru müdafaa diye dünyaya, yutturulmuştur.

       ABD, nevi şahsına munhasır bir devlettir. Kısacık devlet hayatı  ve milletleşmemiş ,halk yapısını bir arada tutmak için her tür araç ve sistem kullanılmıştır.

        Olmayan tarihi kahramanlar, çizgilerle-romanlarda oluşturulmuştur. Redkit, kanun kaçakları ile mücadele edip,haksızlara dikilirken ,atı bile insanileştirilerek ikOnlaştırılmıştır. Çelik Bilek adlı diğer bir çizgi kahraman, kırmızı urbalı ingilizlere,karşı milli bir kahraman  iken  Tommiks isimli rancer yüzbaşı, vahsi kızılderililerin amansız düşmanı ve  albayın kızı Suzi nin saf aşıgıdır.

      ABD de. ekonomik sistem ve para ile hukuk, insanları birarada tutup ,aslında hücresel olarak bagımsız ve birbirinden farklı kimseleri, yeknesak olarak bütünleştirmiştir.

       Yüzbinlerce insan, avrupa dan kaçan işsiz yığınlar ve avrupanın kanun kaçakları,kendilerine yurt edinmek için tüm kızılderilileri, ateş suyu ile kandırıp,topla tüfekle ,toplu kıyımlarla,  topraklarını alıp-sağ kalanları misyonerler aracılığı ile dönüştürüp,hırıstıyanlaştırarak kendilerine adapte yaptılar .

       ABD de tüm yerliler, arasında Apaçiler en acımasız ve erkek toplum idiler.  Son Apaçi Reisi Ceronimo, 1900 yılında esir düşüp, ölümü ile kızılderili soykırımı, ABD  tarihindeki,soysuz yerini almıştır.

       ABD deki, yerlilerin,kabile hayatı kuşamda olmasa bile  bizdeki aşiret,hayatına denk gelir .

       19 yüzyıl da ABD de soykırım vahşeti varken bizde ne oluyor du ? Bizde , Ahmet Vefik Paşa ya kadar tüm yörük ve çepni Türkmen boyları, göçer olarak yaşamış tır.Paşa, askeri ve mali kaygılarla zorunlu iskan kanunları çıkartırarak bunları sabit ikametgah sahibi yapmaya çalışmış, çadır yakan paşa olarak anılmasına ragmen, Türkmenlerin bir kısmını marmara bölgesinde yerleşik hayata geçirmeyi başarmıştır.

        Doğu ve güney doğu da Ahmet Vefik Paşa olmadığı için Kürtler kendi yaşamlarını aşiret olarak ve önceden ayarlı ,vergiden muaf seyyid sıfatlı ağalar nezaretinde yaşamlarını idame ettirmişlerdir. Cumhuriyet döneminde dahi askere alınmamak için kural takmaz ve tanımaz  ağalarca bir kısmı  korunarak, askere gönderilmemiş, jandarma komutanları köyde ağırlanırken kendileri köy dışı tarlalarda kamufle olmuşlardır.

         Bizim bu merhamet timsali ve padişaha halifelik katkısı ile ölesiye baglı dindar kürtlerimiz vardır.  Bir de 1961 Anaysasını, mütekip sol partiler içinde adına özgürlük ,diye yola çıkan ,kominist oldukları için zaten cumhuriyeti hasım gören,Türk partilerinin içine yuvalanmış,APO benzerleri ile APOÇİ leşmiş,gözü dönmüş,millet dönekleri var .

           ABD DE yaşayan apaçilerle,apoçileri karşılaştıralım ve kendilerine kutsiyet affedip, devlet malına saldıran, MİLLETİN NEFRETİNİ KAZANMAK İÇİN  çeşitli varyasyonlara giren,Apoçilerin doğal mı yoksa suni olarak mı çıkarıldığını, bulmaya çalışalım, dedik. Yoksa alimallah, Apoçiler, böyle davranmaya devam ederse, gelecek nesillerde, geçen yüzyıla kadar ERMENİLER  ,hırıstıyan Türk gibi kabul eidliirken nasıl ki şimdi düşmanlık paydasında birleşildiyse aynı tehlike şimdi kürtler acısından da geçerli olacaktır. Buna göre;

       --  APAÇİLER, kendi yurtlarından yaşarken ,topraklarını Avrupalı göçmen Haydıtlara GELMİŞ  topraklarına el koymuşlar kendileride  ok ve yayla korumuşlardır.Bizim APOÇİLER,tümün parçası iken bizzat Türk Milletinin kendisiyken,  kendi yurtlarında, kendi insanlarına, köy ve mezra basarak, bebek vurarak ,korkuyu hakim kılmak için saldırgan tutum izlemektedirler.

     --APAÇİLER  in savaş gücünü kırmak isteyen istilacılar, onları ateş suyu ile kandıırken bizim APOÇİLER mazot kacakçılığı,uyuşturucu kaçakçılığı,hayvan kaçakçılığı gibi yasa dışı gelirlerle yemlenerek azdırılmışlardır. Böylece, kendilerine ve yakınlarına  geçim kaynaklığı sağlamışlardır

    --APAÇİLER,şamanizm benzeri inanç ve kültürleri ile öleceklerini bile bile, delikli boruya karşı ,okla saldırmışlar. Bizim APOÇİLER,İNANÇ VE KÜLTÜR tanımaz, dini afyon olarak kabul eden, MARKSİST LENİNİST  düşünce sistemi ile haince pusu atma,karakol basma, mayın tuzağı ve yaralı arkadaşını ayak bağı olmasın diye öldürme,silahsız köylülere baskın düzenleme şeklinde insanlık dışı davranışlarda bulunurlar.

     --APAÇİLER, düzgün aile yaşantısı ile muhkem yere yerleştirdikleri  aileleri bırakıp, topyekun haydutlara karşı   savaşırken, APOÇİLER, bırakın düzgün yaşamı,ilkel şartlarda,pislik içinde kendi kız arkadaşlarına cinsel istismarlarda bulunarak,aldatmaca ve korku ile temin ettikleri insanları KAYNAK  olarak kullanıp,küçük ekipler,halinde hain beklenilmez , saldırıları yaparlar.Aile yaşantısı diye bir şey yoktur.

      --APAÇİLER, vatanları sözkonusu olduğu halde hiçbir saldırıda ne çocuklarını ne de kadınlarını kullanmışlardır.BİZİM APOÇİLER,iktidara giden her yol meşrudur.Korkuyu hakim kılmak ana ilkedir. Deyip çocukları ve kadınları şehir olaylarında silah gibi kullanıp çocukların beynine Türkiye ve Türk düşmanlığı belletip, yüzyıl önceki ermenilerin durumuna sokmak için  çaba sarf etmektedirler.

    --En önemlisi APAÇİLER kendi vatanlarını korumak için kahramanca savaşırlar,APOÇİLER BİZZAT VATANLARINI BÖLMEK İÇİN HAİNCE SALDIRILAR DÜZENLERLER.

       Tüm bu karşılaştırmalı bilgiler,bizi doğal savaş ile uydurulmuş savaşın karşılaştırmasını ortaya cıkarır.  Doğal savaşın kahramanları vardır. Uydurulmuş savaşların FİGÜRANLARI…Bu millet 1000 yıllık kardeşliğini fügüranlara pabuç bırakmayacak kadar güçlüdür.

( Apoçiler başlıklı yazı HALİLİ tarafından 5.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.