Bir gün nehrin kenarında acilen karşıya geçmesi gereken bir Akrep telaşlı telaşlı dolanıyormuş...o sırada karşıya geçmeye niyetlenen bir kaplumbağa görmüş ve hemen yanına yanaşmış...
-Kaplumbağa kardeş benimde acilen karşıya geçmem gerek,benide sırtına alıp geçirirmisin?...Demiş

Kaplumbağa da:
-Akrep kardeş geçirmesine geçiririmde,şimdi sen rahat durmazsın yolda beni sokmaya çalışırsın...Demiş.

Akrep:
-Öyle şey olurmu sen bana iyilik ediyorsun kesinlikle sokmam sana namus şeref sözü veriyorum,ne olursun benide sırtına al...Demiş

Kaplumbağa:
-Tamam öyle ise haydi bin sırtıma....Demiş
Akrep kaplumbağanın sırtına binmiş,kaplumbağa nehri geçmek için başlamış yüzmeye.Tam nehrin ortasına gelmişler Akrep te bir hareketlilik bir heyacan başlamış yerinde duramıyor...Kaplumbağaya diyorki;
-Kaplumbağa kardeş seni mutlaka sokmam gerekiyor krizim tuttu,kendimi tutamıyorum.
Kaplumbağa da;
-Ben sana demedimmi sen rahat durmazsın,beni sokarsın sende namus şeref sözü vermedinmi ?... Az sabır et bak kıyıya az kaldı...
Akrep;
-Sabır edecek halde değilim seni kesinlikle sokmam lazım...Demiş ve o sırada kaplumbağa hemen suya dalıvermiş ve akrep boğularak ölmüş...

Demekki Fıtratında sokmak olan akrep her zaman ve her şartta Akreptir sokar....Bunu bilip dostu düşmanı iyi seçmek gerek.....Sağlıcakla kalın...Saygılarımla
( Akrep Ve Kaplumbağa başlıklı yazı HİCABİ tarafından 8.07.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.