Yarasa gece avlanmayı çok severdi.Karanlık çökünce hemen çıkar havlanırdı.O gece yine karanlık çökünce hemen havalandı.O gece çok av yakalamıştı.Çok yorulmuştu.Yuvasına girince baş aşağı sarkılarak uyumaya başlamıştı.Yarasa uyurken bir rüya gördü.Rüyasında sınavlarda birinci olmuştu.Sınavlara çok çalışarak hazırlanıyordu.
                              Yarasaların koklama ve tat alma duyuları çok gelişmişti.Gece gittiği her av arayışında avını yakalayıp öyle geliyordu.Yuvasına gelince hemen sınavlara hazırlanıyordu. Çalışmasını bitirince hemen uykuya dalıyordu.
                             Yarasanın  en büyük hayali bilgi yarışmasına katılıp birinci olmaktı.Yarasa bilgi yarışmasında
birinci olabilmek için gece gündüz çalışıyordu.Kendinde sahip olan özellikleri keşfetmiş ve ona göre hazırlanıyordu.
                             Canlı bir radar vazifesi gören yarasa rüyasının ilerleyen dakikalarında  sansarlardan oluşan bir gurubun yerini hemen tespit etti.Doğru sansarların peşine düştü.Karşıdan sansarları takibe alan yarasa konuşmalarını kaydetti.Gündüzleri yarasalar gibi uyuyan sansarlar gece avlanmak için dışarıda diğer eşleri ile buluşmuştu.
                             Aralarında bilgi yarışması düzenleyeceklerini ve jüri üyelerinide bir kartal bir yarasa birde tavuk oluşturacaktı.Sansarlar işi uzatmadan hemen bilgi yarışması için juri üyelerine davetiye gönderdi.Sansarların bilgi yarışmasını duyunca sevincinden havada taklalar atarak yuvasına gitti ve davetiyeyi beklemeye başladı.Davetiyeyi alınca hayalindeki yarışmaya gideceği için sevinci bir kat daha artmıştı.
                            Sansarlardan oluşan gurup yarışmanın birincisine meyve ve  meyve özü vereceklerdi.Yarışmayı Karadenizin yalnız çam dağlarında yapacaklardı.Yarışma günü bir hafta sonra başlıyordu.
                            Yarışma gününe bir gün kalmıştı.Sansarlar jüri heyetini helikopter böceğine bindirdiler.Sansarlarda deve kuşuna binip doğru yalnız çam dağlarının yolunu tuttular.Jüri heyeti saatte 95 km hızla gidip sansarlardan önce yarışma yerine vardılar.Yarışma yerine 70 km hızla deve kuşu birsaat sonra geldi.
                            Juri heyeti ve sansarlar sınav saatine kadar yalnız çam dağının  her yanını incelediler...
                            
( Yarasa Ve Sansar 1 başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 27.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.