Bursa Hayvanat bahçesinin coğrafya profösörü kardeş zürafa Dünya turuna çıkan zürafa ve fillerden oluşan ekibe tele konferans yöntemini kullanarak bağlanır.Erzakları biten zürafa ve fillerden oluşan ekip bu bağlantıya çok sevinirler.
            Coğrafya profösörü kardeş zürafa gemidekilere bir ihtiyaçları olup olmadıklarını sorar..Geminin sorumlusu zürafa erzaklarının bittiğini acilen yiyecek içeçek göndermesini kardeş zürafadan ister.
            Coğrafya profösörü  hiç üzülmemelerini iki gün içinde saatte 95 km hızla gidebilen,görme duyuları çok gelişmiş olan,Helikopter böceği ile kendilerine erzak yollayacağını söyler.Ayrıca Yeni geliştirdiği Isırgan otu ve yonca karışımı ilacıda yollayacağını söyler.Profösör bu ilacın içenleri tok tuttuğunu aftalarca acıkmayacaklarını söyler.Zürafa ve fillerden oluşan ekip rahat bir nefes alırlar.Yolculuğa neşe içinde devam ederler.
             Coğrafya profösörü olan kardeş zürafa hiç zaman kaybetmeden erzakları Helikopter böceğine yükler ve yeni geliştirdiği ilacı özenle helikoptere yerleştirir.Helikopter böceğine şöyle nasihatte bulunur:Yolculuğa çıkmadan önce tüm malzemelerini kontrol et,Noksanların varsa hemen gider ,Dikkat etmeden çıkarsan  son pişmanlık fayda vermez der.Helikopteri dikkatli bir şekilde yolcu eder.
             Okyanusta neşe içerisinde yol alan zürafa ve fillerden oluşan ekip iki gün sonra erzaklarına kavuşurlar.Okyanusun ortasında demirleyen filler 5 saat 5 dakika 5 saniye 5 salise dinlenip yemeklerini yedikten sonra helikopter böceğini yolcu ederler ,kendileri de kaldıkları yerden yolculuğa devam ederler.
             Gök balina ve Boğazlı kırlangıcın güvenliğini sağladığı zürafa ve filler rotalarını şaşırırlar,Geminin içinde yön bulma telaşı başlar.Uçsuz bucaksız okyanusun ortasında kavgaya başlarlar.Bu kavgayı okyanusun derinliklerinden duyan Yunus balığı hemen geminin yanına çıkar.Güvenliği sağlayan Gök balina ve Boğazlı kırlangıç Yunus balığını yakalarlar.
             Yunus balığı kötü bir niyetinin olmadığını Zürafa ve fillere yardıma geldiğini söyler.Gök balina ve boğazlı kırlangıcın yardımı ile Yunus balığı gemiye çıkar.Zürafa ve ekibine yol göstereceğini ve bu yardımdan dolayıda hiç bir karşılık beklemeyeceğini söyler. Uzun ve çileli bir yolculuğun ardındanYunus balığı ile beraber hiç bir ülkeye kara sınırı olmayan,Dünyanın en büyük adası ve en küçük kıtası olan Avustralya kıtasına ulaşırlar.
             Avustralya nın Sidney limanına demirlerler.Sidney'in önemli yerlerini gezmeye başlarlar...
             
 
 
     
( Zürafa Dünya Turunda 5 başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 25.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.