Zürafa ve ekibi mola verdikleri Avusturalya'dan ayrılacakları sırada karınca ile bir anlaşma yaparlar.Anlaşmaya göre Karıncanın geliştirdiği deniz suyundan elde ettiği yakıtı boru hattı ile Türkiye ye taşınacak Türkiye'de yakıt tanklarında depolanacak ve piyasaya sürülecekti.
            Bu mesafe yaklaşık14900 km bir mesafeydi. Bunun bilincinde olan karınca ve ortağı Zürafa Boruların yapılması için ihale açtılar.İhaleye tüm deniz canlıları ve karada havada yaşayan hayvanlar katıldı.Büyük tartışmaların ardından ihaleyi örümcek kazandı.Örümcek 11 günde 14900 km lik boru hattınının borularını üretebileceği teminatını verdi.Çalışmaya hemen o gün örümcek ve ekibi başladı. 
            Örümceğin ürettiği boruları denizin 250 m derinine döşeyecek ekibi bulmak için 2. ihaleyi başlattılar.2.ihaleye sadece deniz canlıları katıldı.İhaleyi elktrik balığı,gece lambası gibi parlayan salyongoz ve dikenli kırlangıç kazandı.
             İhalenin ardından 15 gün geçmişti.Örümcek 14900km lik boru hattının tamam olduğunu söyledi.Zürafa ve ekibi örümceğe istediği ücreti hemen verdiler.Boruları teslim aldılar.Karınca ve zürafa İşçinin parsını kuruşu kuruşuna ödemenin büyük bir güzellik olduğunu biliyorlardı.Devamlı doğru,dürüst yalan konuşmadan iş yapıyorlardı.Yalancının mumu yatsıya kadar yanar,Atasözünü çok iyi biliyorlardı.
            Zürafa ve fillerden oluşan ekibin gemide otları çok az kalmıştı.Devamlı hazır yedikleri için erzak tükenmek üzereydi.Çünkü çalışmadan hep hazır yiyene dağ olsa dayanmazdı. Zürafa ortağı karıncaya durumu bildirdi.Karıncada Hemen arkadaşlarına talimat vererek gemiye erzak getirilmesini söyledi.Yardımlaşma,dayanışma içerisinde haraket eden karıncalar kısa bir süre içinde gemiyi erzakla doldurdular.
              2. ihaleyi kazanan dikenli kırlangıç denizin 250 m altında güvenliği sağlayacaktı.Gece lambası gibi parlayan salyangoz ışığı ile denizin içini aydınlatacaktı.Elektrik balığı 250 m derinliğe boruları döşeyecekti.Boruları 250 m derinliğe Zürafanın güvenlik ekibinden gök balina ve ona eşlik eden yunus balığı birlikte taşıyacaktı.
                Çalışmalar hızlı bir şekilde başladı.Çalışma planını  bizzat karınca ile zürafa hazırlamıştı.Plana göre elektirik balığının bu hattı 10 günde döşemesi gerekiyordu.
                Aradan üç gün geçmişti.Karınca ve zürafa çalışmaları denetlemek için dalgıç elbiselerini giyerek denize daldılar...
 
            
            
( Zürafa Dünya Turunda 7 başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 1.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.