İlk baharın o tatlı oksijen dolu havasında,rengarenk çiçekleri arasında,cıvıl cıvıl kuşları içinde Terzi kuşu bayram sevincini yaşıyordu.
 
                  Terzi kuşu  yuvasız kuşlara hiç bir karşılık beklemeden yuva yapıyordu.Yuvası olmayan kuşlardan bol bol dua alıyordu.Dua almak Terzi kuşunu çok mutlu ediyordu.Çünkü terzi kuşunun gagası iğne gibi sivri idi. Ağaç yapraklarını delip, ağaç kabuklarından elde ettiği lifleri iplik olarak kullanıy or ve yaprakları adeta terzi gibi birbirine dikiyordu. Beş yıldızlı hotel konforunda bir yuva inşa ediyordu.
 
                 Terzi kuşu diğer arkadaşları ile sohbet ederken kelebeklerin güzelliğinden bahsedilmişti. Terzi kuşu hiç görmediği kelbekleri  bir de karşısında görmek istiyordu.Yıllarca karşılaşma hayali ve sevdası ile yanıp durdu. Nihayet beklenen gün gelmişti. Diğer terzi kuşları ile havada dolaşırken kelebek gurubu ile karşılaştılar. Terzi kuşu çok heycanlanmıştı. Terzi kuşunun diğer arkadaşları da heycanlanmamasını  ve sakin olmasını Terzi kuşuna söylüyorlardı.
 
                 Rengarenk desenleri ve muhteşem güzellikleri ile kelebekler bir sağa bir sola dans eder gibi uçuşuyorlardı. Terzi kuşu ve arkadaşları adeta kendinden geçmişlerdi. Havada karşılaşan terzi kuşları ve kelebekler ilk önce selamlaştılar.Sonra sohbet etmeye başladılar.
 
                 Terzi kuşu kelebeklere ne güzel renginiz ve güzelliğiniz var dedi. Bu güzel iltifattan sonra kelebekler de Terzi kuşlarına şöyle dedi:Sizin de ne kadar güzel arkadaşlığınız var. Terzi kuşu biz arkadaşlar olarak kardeş gibi geçiniriz. Birbirimize kırıcı söz hiç kullanmayız. İşlerimizi birlikte hallederiz. Birlikten kuvvet doğar dedi.
 
                  Yıllarca karşılaşma hayali kuran Terzi kuşunu kelebeklerin başkanı tebrik etti. Bu güzel tebrik karşısında Terzi kuşu iyice çoştu.Kelebeklere şöyle seslendi: Sizlerede birer güzel yuva yapacağım . Yaptığım iyilikten dolayı da hiç bir ücret almayacağım dedi.
 
                   Kelebekler enerjileri azaldığı için havadan hemen yere çiçeklerin üzerine indiler. Bu duruma bir anlam veremeyen Terzi kuşu ve arkadaşları hemen kelebeklerin yanlarına indiler. Kelebeklere bir rahatsızlığınız mı var açil iniş yaptınız dediler. Kelebeklerde biz ayaklarımız ile tat alırız . Enerjimizi almak için acil iniş yaptık dediler.
 
                   Kötü bir durumun olmadığını öğrenen Terzi kuşu ve arkadaşları akşam üzeri kelebeklerle aynı yerde buluşmak üzere anlaşıp oradan ayrıldılar.
 
 
18/10/2012 İlyas DOĞRU/KARS
( Terzi Kuşunun Sevdası başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 18.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.