"Âşk bile bile tutsaklıktır" Siz ne dersiniz?

64 izlenme 9 yorum 25 Nisan 2024 Perşembe - 22:00
"Aşk bile bile tutsaklıktır" Bir parfüm reklamından zihnimde kalan; aşk cinsiyet farkı gözetmeksizin tüm benliğimizi elimizden alan, aşırı melenkoli ve romantizmin uç noktasını yaşatan duygu durum bozukluğudur. Farzederiz, doğru kişidir deriz, hislerimizi kontrol edemez sonunda bu duygunun tutsağı oluruz. Hepimizin geçmişinde, bu gününde o değerli anılara ait bir şiiri, şiirleri duruma göre kitabı vardır.
Ya sanılan kişi o değilse; çöküş o zaman başlar. Ümit Kaftancıoğlunun sunduğu halk hikayeleri radyo programında "Öyle ya her âşığın bir âhı var" cümlesiyle özetlenirdi hikayeler. Bizim kuşak bilir ve beklerdi programı.
Öyle ya durum bu kadar karmaşık ve kontrol edilemiyorsa ne yapmalıyız?
Hayat o zaman bir seçime zorlar bizleri; " Aradığın kişi senin sevdiğinmi, yoksa seni seven mi doğru kişidir" Selvi boylum al yazmalım filminde vurgulanan, sorgulanan bir önermedir. Ayağı yere bastırır, gerçek bir sonuç ortaya çıkar. Çocukluğumuzda olduğu gibi istediğimiz oyuncak her zaman bizim olmayabilir.
Saygıdeğer yazarlar siz neler söylemek istersiniz?
Saygılarımla.
Yorum Yaz
Hakan KILDIR
5 Mayıs 2024 Pazar - 11:10
Cevap Yaz
Aşk degil evlilik bile bile tutsaklıktır.. Aşk bilmeden istemeden olur.. Evlilik tercihen olur..
ERHAN TIĞLI
5 Mayıs 2024 Pazar - 10:32
Cevap Yaz
Bizi tutsak eden aşk değil aşkı küçümseyen, aşık olanı ayıplayan kişilerin alayları ve kötü sözleridir. Hatta bu sözler kişiyi utanmaya ve aşkını gizlemeye kadar gider...
Hakan KILDIR
5 Mayıs 2024 Pazar - 00:41
Cevap Yaz
İnsan kendisi bile isteye aşık olmaz. Aşk kendiliğinden olan birşeydir. Yürek ferman dinlemez. Yürek aşık olursa olur. Dolayısıyla aşk bile bile değil, bilmeden istemeden olan bir tutsaklıktır.
Yeldegirmeni
4 Mayıs 2024 Cumartesi - 17:11
Cevap Yaz
Veya DENGiNi DENGESiNI buldukca, ask ve ötesi olan...DENGE VESSELAM..!
Yeldegirmeni
4 Mayıs 2024 Cumartesi - 17:11
Cevap Yaz
Hersey bu sihirli sözcügün oldugu veya olmadigi yerde bozulan berbat olan..
Yeldegirmeni
4 Mayıs 2024 Cumartesi - 17:10
Cevap Yaz
DENGE diyelim gitsin... DENGE..!
ERHAN TIĞLI
4 Mayıs 2024 Cumartesi - 10:43
Cevap Yaz
Aşk tutsaklık değil kin ve nefret ateşinden kurtulmak, bencillik tutsaklığından sıyrılmaktır.
kul mehmet
4 Mayıs 2024 Cumartesi - 00:57
Cevap Yaz
Bunu bilenlerin yanlışı vardır aşk tutsaklık olsa gönlü coşturarak bir ömür şiir yazdırtarak o yarin özlemiyle hoşluğuyla yaşatmaz,aşk özgürlüktür tüm nefrete kine karşı vesselam.
AhmetZeytinci
3 Mayıs 2024 Cuma - 23:20
Cevap Yaz
İki kişilik tutsaklık ama bilimsel verilere göre en baba aşk iki yılı geçmiyormuş, bende onların yalancısıyım...
Yorum Yaz