Ben seni yeşilçam filmlerindeki gibi sevemedim.

Devlerin aşkını nesen bana yaşatabilirdin,
Nede ben sana yaşatabilirdim.


Ne sen benim için Dila hanım gibi kurşunlara atılırdın.
Nede ben Rıza bey gibi senin için ölüme katlanırdım.


Bizim aşkımız Devlerin aşkı gibi ölümüne olamazdı.


Oysa bizim aşkımız gecenin en siyahında,umudun bittii yerde başlamıştı,


Devlerin aşkına eşdeğer olamazdı.


Ne senin gözlerin Dila hanım gibi alev alev bakabilirdi,
Nede benim dilim Rıza bey gibi avaz avaz aşkımı ilan ederdi.


Oysa bizim aşkımız suskunluğumuzda,anlamsız bakışmalarımızda başlamıştı.


Aşkımız onlar gibi zoru başaramazdı...


Ben seni yeşilçam filmlerindeki gibi sevemedim.
Biliyorum ki sende beni öyle sevemedin.


Yani demem o ki ; ne ben o başroldeki esasoğlan olabildim.
Nede sen o başroldeki esas kız olabildin....




Ömer Koç 23.06.2009 l
( Devlerin Aşkı Değildi Bizimkisi... başlıklı yazı ÖmerKoç tarafından 26.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.