Siz hiç otuz küsur kıtadan oluşan marş okudunuz mu?

Ben daha dün sıcacık ve tazecik okudum. Bizzat şahitlik ettim.
Onlarca aydın bilek bir araya gelerek, yürekleri kenetlenmiş aynı marşı söylediler.
Marşın konusu “biz olalım” idi, teması ise “hepimiz” idi . O bizler toplandı hepimiz oldu. Türkü misali ezgileri yurdun bir ucundan diğer ucuna yankılanıyordu.
Egolar ben’ler bir kenara bırakılmış, hep bir ağızdan dilleniyordu. Nasıl güzel renkler, nasıl da şahane ahenkler yanyana dizilmişdi boncuk boncuk .

Aşk olsun biri de gelip davul-zurna çalmadı ya hatrım kaldı inanın.

Söylemeden geçemem tüm kıtaları ayrı ayrı kıskandım , hasedimden çatladım ; bu cümleyi niye ben düşünmedim diyerek ( cezalısın ilham perim)

Gecenin bir vakti “cümbür cemaat” şiir yazalım fikri aklıma düşdüğünde , başta ürktüm doğrusu: ya birisi çıkıp “De git işine be oyun mu oynuyoruz?” derse ne derdim.
“Evet oyun oynuyoruz, mutluluk oyunu hadi ebe sensin” derim diye düşündüm.

Sanırım edebiyat tarihinde ilk kez otuz yürek günün şiirini birlikte kaleme aldı.

Şahsım adına, üstadların yanında kelam edebilmek muhteşem bir zevk ve keyifdi.

Elele vererek, yürekleri kenetlemek ne muhteşem duyguymuş tadına vardım.
Sesime ses katıp şeref veren tüm güzel yürekli gönül insanlarına teşekkür ediyorum.

İyi ki var sınız CÜMBÜR CEMAAT, NİCE PAYLAŞIMLARA GÜMBÜR GÜMBÜR

( Bu arada eminim Zekeriya hocam ailesinin büyüklüğünün farkındadır, kaleme aldığı serinin 10-15 sayfa uzayabileceğinin de:)

SAYGILAR VE SEVGİLER
( Cümbür Cemaata Teşekkür başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 8.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.