*****Hayât menajeri Kur'ân olanın yanlış bir transfere imzâ attığı görülmemiştir.(2013)



*****Şeytansı hayâller şirin bir şûle gibi görünse de bir kıvılcımın dünyâyı yaktığı unutulmamalı.(2013)



*****İslâm olan ,vuslatı vahdette arar.(2013)



*****Yüreğe değen aşk ışığının kaynağını farkedemeyip ışıkla yetinmeye çalışanlar huzûra kavuşamazlar.(2013)



*****Soyut ölümlere tutulalıdan beri birbirimizi gör(e)mez olduk.Kimliksiz bir yalnızlığın göletinde boğulduk.(2013)



*****Hayâtını mesnevî gibi yaşayanlar rubâî gibi yaşayanlar kadar rahat ölemez.(2013)



*****Sükûtların sorgusu ile debdebelerin sorgusu aynı değildir.Biri bir ân sürer diğeri bir ömür...(2013)



*****Noktalı yerleri doldurulamayan sorular kadar zordur yaşamak...(2012)



*****Samimi bir i'tikâf müslümanın tatilidir.Yüreğe sekînet indikçe mânevî yükseliş eşsiz güzelliklerle devâm eder.(2013)



*****Aşk edebî bir metindir.Her okuyana göre anlamı değişir.(2013)



Dursun Tiftik




( Yansımalar-6 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 8/26/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.