EVLENDİKTEN SONRA;

1.Ona güvendiğinizi hissettirin.

“Doğru söyle bu keki gerçekten sen mi yaptın?”

2.Ona karşı düşüncelerinizi tartışma sırasında ortaya getirmeyin.

“Hadi hadi… Daha on yedi yaşındayken neler karıştırdığını ben bilirim!”

3.Bilgisiz olduğu konuları yüzüne vurmanız kolay, sonra durumu düzeltmeniz çok zordur.

“Böyle yaptığın için seni toplantılara götürmek istemiyorum dün akşam beni yine rezil ettin!”

4.Affetmeyi öğrenin.

“Hayatım gel barışalım artık, sana bugün kötü kokuyorsun diyeli tam on yıl oldu.”

5.Zor günlerinde onu yalnız bırakmayın.

“Babam öldü diye zırlayıp durma, git annenle birlikte ağlayın.”

6.Esprileriniz kırıcı olmasın.

“Hamile misin? Kimden?”

7.Her sorununuzu anlatabileceğiniz tek bir dostunuz olsun.

“Kim yetiştirdi bunu sana doğru söyle! Apartmandan biri mi? İşyerimden mi? Yoksa…”

DEVAM EDECEK
( Evlilik Esprileri (2) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 25.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.