Geçtiğin her caddeden hüzünleri süpürüyor eteklerin Sen gülünce acının götüne teneke bağlıyor dünya Kan pompalıyor tüm delikanlıların kalpleri Kavga çıkmış sanki sokak ortasında Aman ne seyran aman ne seyran...
Kahvehane tutkunu Evde bekleyeni varken okeyde ikiciye dönenler Kadın sevgisinden bir haber tatlı söz bilmez, odun desem odun degil öküz desem öküz gücenir, Onlar bile nazikleşir sen geçince yollarından Yakışıyor be yakışıyor adamın kızına derler Mırıltılarını iç çekişlerini dökerler bıyıklarından... Türk kasların bayağı gevşemiş dümbük... Bıyığını sevsinler senin kütük...
Sen geçince yanıbaşlarından Sakız gibi yapışır kadınlar kocalarına perdeleri aralanır evlerin amanın amanın kim gelmiş, sanki geceden doğma gündüz gelmiş...
Cami yolunda Ahmet,Mehmet amcalar yan yan bakışlar kaşlar çatık Hayırdır gelen postacı değil üstelik selamda vermiyor... Tövbe Estağfirullah başımıza taşmı yağıyor...
Çarşı pazar esnaf zararda hesaplar karmakarışık akıllar hep sende kalmış taktuk taktuk taktuk taktuk Oturduğun sandalye dirsek koyduğun masa Geçen yaz denize girdiğin sahil kapış kapış pata küte cumburlop...
Güne geldim altına geldim Dedikoduların sensin favorisi. Seni kötü anan diller çay sıcaklığından yansın hemi...
Kezban fırladı atıldı orta yere bizde o kadar boya sürsek daha alımlıyız Ağzı yüzü boya küpü baksana Ben ondan daha güzelim vallaha Kezban, kız kezban Bağa gel bostana gel Gara guralarmı bastı rüyanı, Ayna sana küsmüş haberin varmı...
Ah o endamın ah o duruşun ressamların içinde kalan çizim uhdesi Bir koşu varıp şairlere göstermeli seni Alın işte bakın mutluluğun resmi...
Ah o bacaklar,ah salım salım gidişler Heyacanından foseptik çukuruna düştü kedi Kedi neysede, itfaiye yolda kaldı,kahramanlık tökezledi Bethowen bir kere duyabilseydi ah ayak sesini Yürüyüşün dünyanın en güzel senfonisi...
Ah kadın... Yağmur seni ıslatmaya nede hevesli yeryüzüne seremoni sunacak aklınca Rüzgara bak hele esip gürlemeye pekte meyilli sırnaşıp sevecek saçlarını hesabınca hevesleri kursaklarında kalır herbirinin vermem seni kimselere Vallah Billah vermem Allah şahitim vermem...
Ah kadın... Erotik hayallerin mimarı kadın Topuklarında atıyor zamanın her salisesi Kafiye biçemiyor sana şiirler ah sen venüsün kıskandığı kadın şehirleri ışıklarından yanlız bırakma Her seferinde kırmızıyı seçmesen olmazmı Gücüne gidiyor renklerin siyah komiklik yapıyor başkalarında...
Ah kadın... Susturamadım yine kendimi seni yazdım adını vermedim kızma bana kızma hemi Şeytan s.... gitsin başka iş bulsun kendine sen yinede vazgeçme beni sevmekten hep sev hemi... hep sev beni...
( Ah Kadın... başlıklı yazı kendinol tarafından 18.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.