SEVGİ DENEN DEV

Canana aşk ile bağlıysa yürek Duyulmaz altına gümüşe gerek Bu can sana feda olsun diyerek Yürünse o yollar cennete çıkar . İçinde ümitle bekle baharı Baharda dağılır gönül efkarı Balını goncadan yapıyor arı Görünse o ballar nimete çıkar . İsyanı terk etse arsız feleğe Yaşamı uyarsa şeksiz gerçeğe Hayat denen ağaç durur çiçeğe Bürünse o dallar himmete çıkar . Yok ise kalbinde sevgiden eser Her olur olmazın sözüne küser Atiden maziden ümidin keser Sürünse o kullar zulmete çıkar . İnanıp aşmazsa yolda yarları Uğruna vermeli cümle varları Damlarına yağan bütün karları Kürünse o hallar zahmete çıkar . Evreni seversen hep yürekten sev Sana yoldaş olur sevgi denen dev Sevgiden saygıdan mahrum olan ev Dirense o kullar cinnete çıkar (Ş.evreni)
( Sevgi Denen Dev başlıklı yazı Evreni tarafından 10/23/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.