1 Sana Bir Şey Olursa


Kaptan geceye yazıyordu. Gözyaşlarını siliyordu. Ağladığını kimse görmesin istiyordu.

Küçüğüme…

Sevgilimsin.

Sana bakmadığım bir an dahi yok.

Sana dalmadığım…

Ellerimi saçlarına dolamadığım…

Gözlerine bakmadığım bir an bile yok.

Hem ben sensiz yapamıyorum ki!

Sana bir şey olursa -Allah muhafaza- bana çok şey olur Küçüğüm.

İlkin ölürüm.

Gerisini sen düşün.

Sen zordayken ben kolay yaşayamam.

Sen kordayken ben suda olamam.

Sen dikendeyken ben gülde olamam.

Sana bir şey olursa bana her şey olur unutma!

Sensizliğin kazası yok, her şeyin kazası var ama! Trafiğin mesela, namazın, orucun… Bir tek sensizliğin kazası yok!

Halen akıyor gözyaşım. Hala varsın demektir bu! Hala sendeyim hala seviyorum demektir.

Halime bak ya, sana ne de yanıyorum, sana ne de yaranmaya çalışıyorum.

Gülüyorum halime.

Aşkımı ispat etmeme gerek yok.

Seni sevmenin tadını almışım ben, kalp tadımsın yani!

Sana bir şey olursa -Allah muhafaza- bana ne olmaz?

Akledemezsin Küçüğüm!

Dökülüyorum saçlarına damla damla, süzülüyorum yanağına…

Dudağına değiyorum. Bitiyorum sana!

Sen uzakta kaza geçirirsin ben burada hastanelik olurum.

Elimde değil işte!

Sıyrığın varmış kafayı sıyıracağım ya! Kafayı yiyeceğim şimdi!

Saplanıp kalıyor aklıma halin, halim oluyorsun. Senin sıyrığın kalbimi sıyırıyor.

Sen iyi ol bana ve yaşa bana demiştim hatırlasana!

Seni bırakamıyorum tedavisi de yok bunun.

Bilakis artsın istiyorum, sana tutulmuşum, tutunmuşum.

Sana bir şey olursa ben kime küserim!

Kime giderim?

Hiç düşündün mü bunu Küçüğüm?

Kendine iyi bakmak zorundasın. Buna mecbursun bilemezsin.

Yerim yurdumsun biliyor musun?

Aşkım meşkimsin.

Farkımsın.

De bana şimdi sana bir şey olursa ben ne yaparım? Ne olurum?

“Sen”patimsin.

Sen şu üç günlük ve rezil dünyada; ölümlerin arttığı, kırımların çoğaldığı, değerlerin alt üst olduğu ve iyinin güzelin rafa kalktığı, toplu cinnetlerin yaşandığı, canlar üzerine hesapların yapıldığı ve saltanatların kurulduğu, açlığın bazılarının kaderi olarak yazıldığı ve tokluğun bazılarının serveti olarak kaldığı bir dünyada, bedduaların havada uçuştuğu, insanların toplu olarak susuştuğu ve kokuştuğu yerde – unutma bunu- tek yaşama sebebim ve sevincimsin.

Sen duamsın. Ben o duanın âminiyim. “ Kaptan sustu, noktasını da koydu postasını da… Seviyordu o kadar, itiraz istemezdi.

( Sana Bir Şey Olursa başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 29.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.