*** " Cennet kadınlarımızın ayağının altındadır !!" .. Oysa biz daha bu dünya'da onlara cehennem yaşatmaktan geri kalmayız !!!

*** " Kadınlarımız başımızın tacıdır !!! " İstatistiki veriler tersini söylüyor oysa ; her sahada !!! 

*** Önde ve gözde olan kadını; eşleri taşımakta zorlanırlar !!!

*** Etkili,yetkili ,önde giden kadınlarımızı neden hazmedemeyiz !!!!



*** Hayal kırıklığı yaşamanın, üzülmenin en kestirme yolu hoşgörülü,vicdanlı ve merhametli olmaktır !!! 

*** İNSAN YAŞADIKLARINI ASLA UNUTMAZ !!!! UNUTTUĞUNU SANDIKLARI BİLE HAFIZASINA KAYIT OLMUŞTUR;SİLİNMEZ !!!

***"Geçmişi beni ilgilendirmez !!" felsefesine haiz olanların toplumumuz da gittikçe artması; karşı tarafta örf ve ananesinden uzak ahlaksız yığınların doğmasına sebep olmaktadır !!!

*** Ahlaksızların önde gittiği ve prim topladığı bir cemiyette mutluluk hayaldir !!


**** Sonradan " ah,vah !!" edip , ağlamamak için sahip olduklarınıza sımsıkı sarılın !!! 

**** Biri harika,diğeri yüz karası; iki insan !!! Biri sefaletler de, diğeri sefahat ta!!! Sanırım; bu ikilemin yanıtını bulamadan, gözüm açık terk-i alem edeceğim !!! 

**** Ahlaken iflaslar çoğaldıkça; iyi olanların geleceği zorluklarla dolacaktır !!

**** Vakit daralıyor artık iyiden iyiye ... Yollar çıkmaz sokaklar da !!!

**** Orada kim bilir kimler temaşa da dır; sizin yerinize !!!

**** Bir yer vardır özel...Bir ben gördüm,gezdim sanırsınız.. Oysa kimler gelip geçmiştir. Ve daha niceleri görüp geçecektir !!

**** Kötüler neden yağ bal içindeler ki !!!!

**** İyiler neden layık olduklarını yaşamazlar !!! 


**** İyilik ve merhameti düstur edinenler; hüsrana uğramaya mahkumdurlar !!

**** Aman bana ne diyenlerin hayatında KEŞKE yoktur !!! 

**** O ne der ; şu ne der diye düşünen adet,örf ve ananelere,yasalara uygun yaşar. Kim ne düşünürse düşünsün diyenler ise kendi kural ve kaidelerine göre yaşarlar..

**** Sabah gözünüzü açtığınızda eşinizi  görüyorsanız; ne büyük mutluluktur !! Şükrediniz !!!

**** Dışarıdan müdahale ve katkıyla aile ayakta duramaz !!!

**** Sadece sağladığınız maddi imkanlarla önde gidiyorsanız ; riyakarlar güruhunu sahipsinizdir !!! 

****İnsanlar kaderlerini inşa ederlerken; neden iyi niyetli taşeron ve amele kullanıp hitamında işlerine son verirler ki ?

**************************************************************************************


+++++ Her gece saçlarının arasından çekip aldığım özlemler; ertesi geceler de hep çoğalarak doldu avuçlarıma yıllardır !!!! 

+++++ Ne ağır yükler taşıdı omuzlarım... Yıllardır bir seni taşımak yormadı beni kadınım !!!! 
( Yaşam Heybemde Birikenler - 14-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 11.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.