1 Biraz Mizah ... Biraz Şiir ..

                                               Neden bilmiyorum; işte öylesine geldi içimden ... Ne güzel olur biliyormusunuz
biraz düşündürüp, güldürebilirsem !!


Diz çöker ona buna
gündüz ve gece
nasıl yutarlar ki
işte bütün mesele
ah ulan hergele ..
..............

Yağmur yağıyor
Çık sokağa
Sen bedavayı seversin
Temizlensin şöyle bir güzel
kirin pasın
Belki adam olursun !!!


**** "Şimdi uzaklardasın.. Gönül hicranla doldu !" ... Gayet normal !! Ortada mazeret var ...Göz önünde de ne oldu sanki !!

**** " Evvelim sensin; ahirim ,zehirim sensin !! "...Ahirin ise ; daha çok beklersin zehiri !! Git bir eczaneye; gör işini !!!

**** Küsmüş feleğe, düşmüş bitmez çileye !! Ayıptır ayıp , küslük olur mu hiç ? Çek kardeşim çek; küseceğine !!! Suçu başkasına yıkmak Delikanlılığa yakışır mı !!!

**** Bir ölüme yenik düşerim; diğerleri" beri gele öte gide !!"...Ölüm mü ? Onda da açarım gözümü ; yok mesele !!!

**** Haşır neşir oldun Orhan'la ; Burhan'la ... Alıştın konuşmaya oranla ne yapsam !!!!buranla !! Ne bu havan ya !!!.

****  Vallahi billahi kimse bana, senin gibi bakmadı !!".. Şaşı gözdür; ondan !!! Ama sen hala öyle san !!!

**** Ben bu günleri de atlatırım.. Ha sen mi ? An itibariyle zaten atlattın !!'

**** Bedenim nerede ise bütün hastalıkların konuk evi !!! Barınıp, yaşayıp gidiyoruz işte ; sağ olsun dünya evi !!!!

**** şu an hala salaksanız ; geçmişiniz de salak olup olmadığınızı düşünmenin bir manası yoktur !!!!

**** alevler sardı her yanı , yanıyor yürek ...kum atın, toprak atın kürek kürek !!

**** Ahımı alıp gideceksin öyle mi ??? Ezer seni, ağırdır ağır !!! Nah gidersin !!!

**** " UNUTAMAM SENİ UNUTAMAM EY SEVGİLİ !! "... Unutma ; nazar değmesin,maşallah !! Ben mi ? Sabah yediğimi bile unuttum valla billah !!!

    **** " Zararın neresinden dönersen kardır " ..Ata halkımız ne doğru söylemiş ..çekince hastiri bir kaç kişiye; döndüm köşeyi kısa süre de !!!

    **** Bevliye doktorumla yine yan yana geldik tramvay'da.. " Merhaba.. Doktor.. Tanıdınız mı beni ? ".. Baktı, bön bön suratıma .. " Hayır ..Kusura bakma !!" .." Ama nasıl olur kaç defa muayene ettiniz beni.." ve " Asıl sorun da o ya zaten.. Ben hastalarımı yüzünden tanımam !!!!! " demez mi !!! Öyle kaldın alık alık !!!

     **** " Ne zaman düşen sarı yaprak görsen beni hatırla demiştin ya !!".. Tüh desene sonbahara kadar bekleyeceğiz; hatırlamak için ister istemez !!!

     **** Sağ ol ; Var ol be yüreğim !!! kırk elli atıp ; bir iki durup dinlenerek beni buralara getirdiğin ya ... Hiç üç buçuk atmadın helal olsun , delikanlısın !!!

    **** Sen beş para etmezsin !!! İnanmazsan; git bir hurdacıya da ederini öğren !!!


" Aşk kahveleri !!"
ya telvesi ?
kiminin nasibi , kısmeti
kimine haber var
gelecek hafta içi
söyletir yığınca sözleri
ninni de ninni !!!

------------
Adam sanırsın
Oysa bir papağan
Söyler durur
aynı şeyi durmadan
Var mı bana yan bakan
dan !! dan !! dan !!!
Sonra çıktı gitti
bir kurşunla aradan !!!!



( Biraz Mizah ... Biraz Şiir .. başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 2.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.